Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@17:05:23 GMT

پایش هشتگ‌های مرتبط با اسنپ

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۹۳۷

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانال پایش و تحلیل اخبار، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸ کاربر توییتری با نام کاربری pooooyeh (که بعدتر این شناسه ساعاتی غیرفعال و نهایتا تغییر کرد) اولین توییت را درخصوص ماجرای اسنپ منتشر کرد و کمتر از یک ساعت بعد در ساعت ۱۱:۲۳ در توییتی دیگر با قرار دادن اطلاعات راننده از پیگیری اسنپ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بعد ۱۸ خرداد این کاربر در توییتی خبر از معذرت‌خواهی اسنپ و برخورد با سعید عابد راننده ناوگان اسنپ داد.

با پخش شدن این توییت در توییتر از بعدازظهر ۱۸ خرداد، چندین جریان توییتری با هشتگ‌های #اسنپ #تحریم_اسنپ #سعید_عابد #راننده_اسنپ در توییتر شروع شد که در ادامه به پایش آن‌ها می‌پردازیم.   پایش و تحلیل فعالیت هشتگ #اسنپ نشان می‌دهد که از مجموع ۳۸٬۶۸۸ توییت و ریتوییت حدود ۲۳ درصد آن (۹٬۰۴۸) توییت و ۷۷ درصد آن (۲۹٬۶۴۰) ریتوییت است. در استفاده از این هشتگ ۱۵٬۸۷۸ کاربر فعال بوده‌اند.   پایش و تحلیل فعالیت هشتگ #تحریم_اسنپ نشان می‌دهد که از مجموع ۵۱٬۲۰۰ توییت و ریتوییت حدود ۱۸ درصد آن (۹٬۱۰۸) توییت و ۸۲ درصد آن (۴۲٬۰۹۲) ریتوییت است. در استفاده از این هشتگ ۸٬۹۱۳ کاربر فعال بوده‌اند.   پایش و تحلیل فعالیت هشتگ #سعید_عابد نشان می‌دهد که از مجموع ۱۶٬۹۳۲ توییت و ریتوییت حدود ۱۵ درصد آن (۲٬۶۰۷) توییت و ۸۵ درصد آن (۱۴٬۳۲۵) ریتوییت است. در استفاده از این هشتگ ۶٬۶۱۶ کاربر فعال بوده‌اند.   درمجموع پایش چهار هشتگ فعال درباره اسنپ با در نظرگرفتن هم‌پوشانی، در این ماجرا ۹۴٬۸۷۵ توییت و ریتوییت شامل ۱۹٬۳۷۱ توییت (۲۰ درصد) و بیش از ۷۵٬۵۰۰ ریتوییت (۸۰ درصد) با مشارکت بیش از ۲۱ هزار کاربر منتشرشده است که ازاین‌بین ۷٬۴۷۵ کاربر توییت‌کننده (۳۵ درصد) و ۱۳٬۹۸۰ کاربر هم ریتوییتگر بوده‌اند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند

مدیرعامل توانیر از افزایش ۴ برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از ۱۵ درصد به ۶۰ درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است. - اخبار اقتصادی -

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از سال گذشته مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات مکلف به خرید برق از بورس انرژی شدند و در این مرحله شرکت های توزیع عمده برق مورد نیاز خود را از این طریق خریداری می کنند .

وی افزود: عزم دولت و وزارت نیرو بر عدم مداخله در خرید و فروش برق بر اجرای طرح جدید است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه "خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با حدود 30 درصد افزایش به 53 تراوات ساعت رسید"، گفت: این میزان سهم مصرف نزدیک 15 درصد کل معاملات بازار برق بوده و 59 درصد مجموع برق مصرفی صنایع بالای یک مگاوات کشور را شامل می شود.

وی ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده حجم معاملات برق خارج از بازار عمده فروشی از 15 درصد فعلی به 3030 درصد در سال اول اجرای برنامه و حداقل 60 درصد در سال پایان برنامه برسد که در دستور کار سال جاری شرکت توانیر و وزارت نیرو قرار دارد و اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر فعالسازی حسابهای وکالتی خرید برق در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: انتظار می رود از اول اردیبهشت امسال، ماهیانه حداقل 2 هزار میلیارد تومان در این حسابها شارژ شود تا شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به تامین برق مورد نیاز خود از بورس انرژی اقدام نمایند.

وی افزود: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و یکشنبه هر هفته تسویه و به حساب ذینفعان و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد.

مدیرعامل توانیر استقلال مالی شرکتهای توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکتهای توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می یابد و صرفا هزینه های مربوط خدمات شرکت در بخشهای بهره برداری را دریافت می کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت های خرده فروش برق واگذار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت