Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:15:31 GMT

عنایتی به عنوان سرمربی جدید قشقایی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۹۴۹

عنایتی به عنوان سرمربی جدید قشقایی انتخاب شد

بازیکن سابق استقلال تهران و سرمربی سابق تیم سیاه جامگان مشهد به عنوان سرمربی جدید تیم دسته اول قشقایی شیراز انتخاب شد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  با اعلام مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید این تیم دسته اولی انتخاب شده و فصل بعد سکان هدایت آن ها را در کورس با سایر مدعیان صعود به لیگ برتر در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عنایتی پیش از این تنها سابقه حضور بر روی نیمکت سیاه جامگان مشهد در هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر را در کارنامه داشته که در نهایت با آن‌ها به توفیق چندانی دست پیدا نکرد و راهی مسابقات لیگ یک شد. هم‌چنین در فصل گذشته بحث حضور این مربی در قشقایی وجود داشت که در نهایت این انتقال رخ نداد و همه چیز به این فصل از مسابقات موکول شد.

 


قشقایی فصل گذشته اولین فصل حضور خود در لیگ یک را پشت سر گذاشت و در ابتدا با مربیگری ابراهیم طالبی به نتایج خوبی نیز دست یافت. اما پس از بروز مشکلات شخصی برای این مربی و جدایی او از جمع شیرازی‌ها روند نتیجه گیری این تیم افت پیدا کرد و در نهایت رتبه‌ای بهتر از هشتم جدول در اختیار قشقایی قرار نگرفت. حالا مسئولان این تیم به دنبال این هستند با جذب عنایتی باز هم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفته و در این راه موفق باشند.

غلامرضا عنایتی نقل و انتقالات 1398 سیاه جامگان(مشهد) دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها غلامرضا عنایتی نقل و انتقالات 1398 سیاه جامگان مشهد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!

حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است، چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی ۲۷ ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بار‌ها تکرار کرده که نظرش عوض نشده، اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی