Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@22:49:52 GMT

هدایای اینترنتی همراه اول در «دوشنبه سوری» خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۰۱۰

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود.   همراه اولی‌ها می‌توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک‌روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین راستا دوشنبه سوری این ماه، روز دوشنبه ۲۷ خردادماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته‌های دیتا ۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت یک روزه(۵صبح تا ۵عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.   لازم به ذکر است تمامی مشترکان از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ خرداد تا ۲۳:۵۹ همان روز فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.   زمان مصرف این بسته‌ها به مدت یک روز از ساعت ۵صبح تا ۵ عصر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت شرکت ارتباطات سیار همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

مصطفی بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به  گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و  ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • اجرای عدالت در ارائه خدمات بهداشتی از طریق سکو‌های اینترنتی
  • تمدید لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد