Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-29@07:31:12 GMT

نامه پرسپولیس به الاهلی: برانکو سرمربی ماست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۰۲۹

نامه پرسپولیس به الاهلی: برانکو سرمربی ماست

باشگاه پرسپولیس طی ایمیلی رسمی به باشگاه عربستانی هشدار داد که با برانکو ایوانکوویچ قراردادی امضا نکند.

به گزارش جنوب نیوز، طی دیروز و امروز رسانه‌های عربی خبر از توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس دادند، این در حالی است که مدیران تیم قرمزپوش پایتخت معتقدند مربی کروات با آن‌ها قرارداد دارد و نمی‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه صبح امروز باشگاه پرسپولیس طی یک ایمیل رسمی به باشگاه الاهلی از آن‌ها خواست تا درباره شایعاتی که در رسانه‌های عربی مبنی بر توافق الاهلی و برانکو مطرح می‌شود، شفاف‌سازی کنند.

در این ایمیل همچنین ذکر شده برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و از این رو به باشگاه الاهلی هشدار داده شده که به اغوای مربی پرسپولیس نپردازد چرا که در این صورت بر اساس ماده ۱۷ قانون نقل و انتقالات فیفا پرسپولیس از الاهلی شکایت خواهد کرد.

بر این اساس باشگاه عربستانی ۲۴ ساعت فرصت دارد که رسماً موضع خود را نسبت به شایعات موجود اعلام کند.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین تمرین پرسپولیس روز گذشته در استادیوم شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

به نقل از ورزش سه اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپولیس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888369

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟