Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی استان ایلام، عزیزاله عباسپور، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام امروز بیست و هفتم خرداد ماه، اظهار کرد: در صورتی که مودیان مالیاتی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکنند، مشمول معافیت‌های مالیاتی و استفاده از تسهیلات قانونی در این باره نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مودیان مالیاتی می توانند از طریق سامانه www.TAX.GOV.IR اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی ارائه و مالیات خود را نیز پرداخت کنند.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین با اشاره به دستورالعمل مالیات مقطوع عملکرد سال 1397 برخی از صاحبان مشاغل، گفت: به منظور تسهیل در امور ارباب رجوع و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در تعیین مالیات عملکرد سال 1397 ، مشاغل مختلف در گروه های سه گانه تقسیم بندی شده اند و گروه سوم شامل آن دسته از مودیانی است که میزان فروش کالا و ارائه خدمات آنان تا 828 میلیون تومان در سال 1397 بوده است.
وی تصریح کرد: این گروه از مودیان در صورت تکمیل و ارسال فرم موضوع این دستورالعمل که در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور قرار داده شده، از نگهداری اسناد و مدارک و تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع قانون مالیات های مستقیم معاف می‌شوند.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام با یادآوری اینکه خردادماه موعد ارایه اظهارنامه و برخورداری صاحبان مشاغل از تسهیلات مالیات مقطوع است، افزود: سایر صاحبان مشاغل نیز حسب مقررات مربوطه بایستی نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی مالیات قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی