Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری غروب دوشنبه در نشست با دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی سرخه ضمن بیان اینکه طبق تأکید استاندار سمنان مبنی بر حضور در روستاها از نزدیک مشکلات را رصد و در راستای حل مشکلات موجود تلاش می‌شود، ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد تا ۱۵ تیرماه سال جاری، در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مدیران باید شب و روز برای جذب اعتبارات و خدمت بیشتر تلاش کنند، افزود: مدیری که اعتبارات دستگاه اجرایی تحت نظر او برگشت بخورد، معتقدیم مدیر جمهوری اسلامی نیست و باید از این پست کنار گذاشته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اقدام شهرداری سرخه در خصوص احداث و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی را کاری ارزشمند توصیف کرد و ابراز داشت: پروژه مجتمع آموزشی، فرهنگی ورزشی بانک ملت نیز طرح بسیار خوبی برای مردم شهرستان سرخه و استان است، خوشبختانه عملیات اجرایی آن دوباره از سر گرفته‌شده و امیدواریم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

فخری بابیان اینکه متأسفانه اجرای پروژه چهار بانده فیروزکوه به سمنان با تأخیر روبرو است، تصریح کرد: تذکرات لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح به پیمانکار مربوط داده‌شده است و همچنین مواردی نظیر نتن دهی تلفن همراه و لایروبی رودخانه‌ها و سایر مباحث نیز از دیگر مشکلات موجود پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه در نقاط مختلف استان ظرفیت خوبی در خصوص بومگردی وجود دارد که می‌بایست از این موقعیت برای توسعه و تقویت اقتصاد روستاها استفاده شود، افزود: یک روستای آباد، می‌تواند زمینه‌ساز یک شهرآباد هم باشد ولی عکس این موضوع قطعاً صدق نخواهد کرد و امیدوارم برای رسیدن به توسعه شهرها و در قالب جامع‌تر تقویت و توسعه همه‌جانبه کشور، برای آبادانی و توسعه روستاها تلاش کنیم.

کد خبر 4643586

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان منوچهر فخری فرمانداری سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نشست با فعالان فرهنگی اجتماعی استان سمنان گفت: دولت سیزدهم امروز یک مدیریت میدانی را در متن مردم در دستور کار خود قرار داده است؛ این دولت جدا از مردم نبوده و نیست.

وی افزود:دولت سیزدهم توانسته در کمتر از ۳ سال، شاخص رشد اقتصادی را به بیش از ۶ درصد به ثبت برساند که یک توفیق مهم اقتصادی است.

منصوری گفت: بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور با اقدامات انجام گرفته به چرخه تولید بازگشتند.

به گفته وی دولت سیزدهم توانسته نرخ رشد نقدینگی را از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش دهد.

منصوری افزود: فرایند ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن اجرایی شده و این تعداد تا پایان دولت افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: رشد صنعت نفت در دولت سیزدهم به بیش از ۲۰ درصد رسیده که از جمله دستاوردهای اقتصادی مهم دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد