Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نهاد امنیتی ۵ نوبت درباره شهردار شدن محمدعلی نجفی به معاون اول رئیس جمهور تذکر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، پس از گذشت ۲۰ روز از قتل میترا استاد جزییات جدیدی از ماجرای نجفی و انتخاب وی به عنوان شهردار تهران مطرح شده است.

پیگیری خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس حکایت از این دارد، به محض مطرح شدن نام محمد علی نجفی به عنوان نامزد شهرداری تهران، موضوع در کارگروهی ویژه بررسی و مشخص شد که نجفی صلاحیت تصدی مسئولیت شهرداری تهران را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به افراد متنفذی که در این موضوع نقش آفرینی می‌کردند، تذکراتی داده شده است. معاون اول رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در ۵ نوبت در جریان روند بررسی پرونده نجفی قرار گرفته و به خوبی از علل عدم صلاحیت وی مطلع شده بود.

این در حالی است که در این جلسات و در خلال تشریح کامل پرونده نجفی به جهانگیری گفته شده بود که انتخاب این فرد به صلاح کشور نیست و بهتر است نجفی از میان گزینه های تصدی پست شهرداری تهران کنار گذاشته شود.

به گزارش فارس،  الویری رئیس شورای عالی استانها چند روز پیش در جمع خبرنگاران به ماجرای نجفی شهردار پیشین تهران پرداخت و گفت: من در اینجا خیلی صریح اعلام می‌کنم که هیچ یک از اعضا در مورد مسائل مطرح شده در مورد نجفی اطلاع نداشتند. اگر در میان احزاب و حتی میان کارگزاران کسی در مورد موضوع آقای نجفی اطلاع داشت اعضا به نجفی رای نمی‌دادند. 

کرباسچی نیز در سرمقاله روزنامه سازندگی نوشته بود که پس از مطرح شدن نام نجفی به عنوان شهردار تهران به دفتر وی رفته و درباره موضوع میترا استاد به هم حزبی اش هشدار داده بود که نجفی با تقلیل این موضوع در حد یک آشنایی ساده از کنار این موضوع عبور کرده بود.

۷ خرداد ماه امسال خبر قتل هولناک میترا استاد همسر محمد علی نجفی - شهردار اسبق تهران- در رسانه‌های کشور منتشر شد. تنها ساعتی از انتشار خبر قتل میترا استاد نگذشته بود که محمدعلی نجفی خود را به پلیس آگاهی شهر تهران معرفی  و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. این اعتراف بیش از آنکه برای محمدعلی نجفی و خانواده میترا استاد دردناک باشد برای هم طیفی‌های نجفی که کمی قبل تر در سال ۹۶ برای شهردار شدن وی تلاش کرده بودند دردناک بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اپراتور هوش مصنوعی به زودی تاسیس خواهد شد که تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی است و زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزارهای کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهر هوشمند و مالی و غیره است.

دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال 1403 سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کارهای اجرایی و کاربردی است و این کارها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزارها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند