Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی انبار لوازم یدکی خودرو با تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در همدان، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 8 و 11 دقیقه صبح امروز سامانه 125 همدان گزارشی از آتش سوزی در یک انبار قطعات یدکی خودرو دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود با دریافت این گزارش بلافاصله 3 اکیپ عملیاتی و فرماندهی از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ از ایستگاه 17 به نشانی اعلام شده در میدان سپاه ابتدای جاده تهران اعزام شدند.

بیاناتی تصریح کرد: آتش‌نشانان که در کمترین زمان ممکن به محل رسیده بودند بلافاصله با تشکیل 3 گروه عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: با توجه به وضعیت ویژه محل و احتمال سرایت آتش به املاک مجاور و همچنین تسریع در روندعملیات  6 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی دیگر از ایستگاه های مرکزی، 12 و 15 به محل اعزام شدند.

آغاز بررسی حادثه آتش سوزی سکوی شماره 9 پارس جنوبی با حضور روی سکوآخرین جزئیات آتش‌سوزی در «پارک ملی خبر» بافت؛ آتش سوزی پس از 5 ساعت مهار شدآتش سوزی مراتع جنگلی روستای «گله جار» ایلام نیازمند کمک مردم است

بیاناتی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان با تمام توان و از سه جهت به سمت آتش هجوم بردند گفت: پس از یک ساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر شعله های آتش به طور کامل مهار شد.

وی اضافه کرد: پس از مهار آتش سوزی آتش نشانان عملیات لکه گیری  را انجام دادند و در ساعت 10 و 15 دقیقه پس از ایمن سازی کامل محل و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به ایستگاه های خود مراجعت نمودند.

بیاناتی ابراز کرد در این عملیات که دو ساعت و پنج دقیقه به طول انجامید 30 نفر آتش نشان در قالب ده اکیپ عملیاتی، فرماندهی و پشتیبانی حضور داشتند. میزان خسارت وارد شده به این انبار در دست بررسی و کارشناسی است.

انتهای پیام/

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس