Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:39:03 GMT

اتفاقی عجیب هنگام تدفین یک جوان مذهبی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۲۰۱

اتفاقی عجیب هنگام تدفین یک جوان مذهبی +فیلم

اتفاقی عجیب هنگام تدفین یک جوان مذهبی +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: اتفاقی عجیب جوان مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که صبح روز سه‌شنبه به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر درباره مصدومیتش عنوان کرد: اتفاق واقعا بدی است. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ ندهد.

او در مورد لحظه مصدومیتش مقابل مس رفسنجان گفت: مصدومیت در همان لحظه که برای شما اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنید که دیگر دنیا به تهش رسیده است. وقتی تنها هستم و به آن لحظه فکر می‌کنم، می‌گویم که واقعا مسخره بود! یک مقدار به دلیل عدم تعادل روی زانوی راستم افتادم و زانوی من چرخید و آن اتفاقی که نباید، می‌افتاد.

هافبک مصدوم استقلال اضافه کرد: بچه‌های تیم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا اینجای قضیه علاوه اینکه تنهایی را احساس نکردم، بلکه حضور بچه‌ها را پررنگ‌تر از همیشه در کنارم دیدم.

مهدی‌پور یادآور شد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هواداران تیم رقیب هم خیلی با پیام‌های خود به من دلگرمی دادند.

ویدئو: 330733

هافبک آبی‌ها درباره تماس دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با او دارد، گفت: دانیال اگر زنگ نمی‌زد که او را می‌کُشتم. واقعا خیلی پیگیر بود.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه دوست دارد در هفته آخر لیگ چه کسی گل قهرمانی استقلال را بزند، عنوان کرد: سوال سختی است. دوست دارم آن گل را مهرداد محمدی بزند. مهرداد بچه خوش شانسی است. در دیدار با شمس‌آذر هم اگر توپ به پای بازیکن حریف نمی‌خورد که گلر آن را می‌گرفت. هوش مهرداد بود که توپ را به پای بازیکن زد و واقعا خیلی با هوش است.

دیگر خبرها

  • کیفیت اتفاقی نیست
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • فیلم/ تدفین شهید ۱۳ سالۀ حادثۀ تروریستی کرمان
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • (ویدیو) ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • علت جدایی سحر دولتشاهی از رامبد جوان فاش شد+ ویدئو
  • تشریفات عجیب و غریب عروسی های لاکچری | چشم و هم چشمی جیب زوجهای جوان را خالی می کند