Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، ۱۷ خردادماه سال ۱۳۹۶ و در یک روز گرم بهاری حملات تروریستی تهران اتفاق افتاد. نخستین حمله ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح و توسط یک گروه سه نفره از تروریست‌های داعشی به ساختمان مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی بود و حمله دوم در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه توسط عامل انتحاری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) رخ داد که در این حمله عامل انتحاری پس از عدم موفقیت در ورود به محدوده حرم، خود را در محوطه صحن منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مجلس شورای اسلامی اما مهاجمان پس از ورود به محوطه ساختمان دفتر نمایندگان، شروع به تیراندازی کردند که در نهایت منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان شد.

پس از اتمام عملیات تروریستی و در همان روز ۱۷ خردادماه، سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای وعده انتقام از این عملیات تروریستی را به ملت ایران داد و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد.

پس از صدور این بیانیه، لحظه شماری‌ها برای انتقام سپاه از آمرین و سرکردگان تروریست‌های تکفیری آغاز شد و نهایتا در ساعت ۲۳ روز ۲۸ خردادماه ۱۳۹۶ در عملیاتی که بنام «لیلة القدر» نامگذاری شد، سپاه پاسداران در حمله به مقر ترویست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه به وسیله ۶ فروند موشک بالستیک از نوع قیام و ذوالفقار، انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای عملیات تروریستی ۱۷ خرداد را گرفت.

در این عملیات تعداد ۶ فروند موشک بالستیک میان‌برد زمین به زمین که از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های کردستان و کرمانشاه شلیک شد، پس از عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف خود در دیرالزور اصابت کرد.

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در تشریح این عملیات،‌گفت: این موشک‌ها از ایران شلیک شد و بر فراز عراق عبور کرد و در سوریه فرود آمد و توسط هواپیماهای بدون سرنشینی که از اطراف دمشق به پرواز درآمده بود بر فراز دیرالزور اصابت‌ها را به صورت همزمان برای ما در ایران مخابره می‌کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین تاکید کرد: شناسایی و احاطه اطلاعاتی این تروریست‌ها به خودی خود یک دنیا مسئله است و شلیک این موشک‌ها از فاصله ۷۰۰ کیلومتری و نشاندن روی یک ساختمان کوچک، خودش یک پیام است و آنها می‌فهمند عیار ایرانی‌ها کجاست.

اکنون و در دومین سالگرد این عملیات غرورآفرین، تصاویری از محل برخورد موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری منتشر شده است که در آن به خوبی موقعیت قبل و بعد از برخورد مشخص شده است.
  انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اسرائیل یک موجودیت تروریستی و نامشروع است
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!