Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@08:04:07 GMT

ایران صبوری کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۴۲۶

ایران صبوری کند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی خود پایبند بوده، خواستار «صبوری» ایران است.

به گزارش دوشنبه رویترز، مکرون در واکنش به تصمیم‌های برجامی ایران گفت: همانطوری که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده، ایران به تعهدات خود پایبند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قویاً ایران را تشویق می‌کنیم که صبور و مسئول باشد.
رئیس جمهوری فرانسه در کنفرانسی خبری با حضور همتای اوکراینی خود اظهار داشت که تا هشتم ماه ژوئیه (۱۷ تیر ماه) زمینه گفت وگوهای بیشتر برای حفظ برجام فراهم است.
وی افزود: ما و شرکایمان هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا ایران را منصرف کرده و راهی احتمالی برای گفت وگو پیدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران جمهوری اسلامی رییس جمهوری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد

یک مقام رسمی آمریکا به سی ان ان گفت جو بایدن رئیس جمهوری این کشور در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ساعاتی بعد از حمله ایران به اسرائیل انجام شد، تصریح کرد که واشنگتن در هرگونه اقدامات احتمالی اسرائیل در واکنش به حملات ایران مشارکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش خود با بنیامین نتانیاهو، با وی مطرح کرده است.

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد امریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه امریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تامل است.

به گزارش ایمنا، مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از حمله موشکی و پهپادی گسترده علیه رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه دخالت آمریکا در این جنگ، می‌تواند به هدف قرار گرفتن مواضع و پایگاه‌های این کشور در نقاط مختلف منجر شود.

همچنین پیشتر مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا هشدار داده بودند که اگر می‌خواهد آسیبی نبیند، بهتر است خود را کنار بکشد و در دام نتانیاهو نیفتد.

شبکه خبری ان بی سی آمریکا نیز در گزارشی، نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در محافل خصوصی ابراز نگرانی کرده که بنیامین نتانیاهو در تلاش است آمریکا را به نحوی عمیق‌تر وارد درگیری‌هایی گسترده‌تر کند.

در این گزارش شبکه خبری ان بی سی، آمده است: به گفته سه نفر از افراد آشنا به اظهارات جو بایدن رئیس جمهور (آمریکا)، وی به طور خصوصی ابراز نگرانی کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند پای ایالات متحده را عمیقاً به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.

کد خبر 744284

دیگر خبرها

  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست
  • به امنیت برادرانمان در منطقه پایبند هستیم
  • آسمان صاف همراه با وزش باد ملایم در قم
  • بایدن: آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل