Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@22:32:17 GMT

تمرینات تیم‌ملی تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۵۰۲

تمرینات تیم‌ملی تمام شد

تمرینات گروه نخست بازیکنان دعوت شده به اردوى تیم امید عصر امروز به پایان رسید.

به گزارش صدای ایران به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، در آخرین تمرین بازیکنان دعوت شده به اردو، اعضاى تیم امید در دو تیم سفید و قرمز یک بازى درون تیمى را در دو نیمه ٤٠ دقیقه اى انجام دادند.

فرهاد مجیدى تماشاگر این بازى بود و در طول مسابقه تغییراتى در ترکیب دو تیم و پست هاى بازیکنان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان تمرین روز دوشنبه حمید استیلى از بازیکنان حاضر در این اردو قدردانى کرد و گفت: امیدوارم بهترین ها و شایسته ترین نفرات از جمع شما در اردوهاى بعدى حضور داشته باشند.

گفتنى است گروه دوم بازیکنان دعوت شده به اردوى تیم امید روز سه شنبه ساعت ١٢ در هتل اکادمى فوتبال خود را به اعضاى کادر فنى معرفى خواهند کرد.

نخستین جلسه تمرینى این تیم ساعت ١٨:٣٠ دقیقه در زمین شماره یک مرکز ملى انجام خواهد شد و نمایندگان رسانه ها مى توانند در ٢٠ دقیقه ابتدایى این تمرین حضور یابند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تیم ملی تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد در حالی که محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد.

حسن الهیدوس در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب در خط دفاعی الشمال گلزنی کرد که توانست نمایش هجومی خود را ادامه بدهد و در دقیقه 26 توسط گونزالو پلاتا گل دوم را به ثمر رساند و کار یاران امید ابراهیمی را سخت کند.

شاگردان پویا اسبقی در الشمال که سعی در جبران نتیجه داشتند، در دقیقه 36 با خطای امید ابراهیمی روی بوعلام خوخی و بازبینی ویدئویی که کارت قرمز را به همراه آورد، 10 نفره شدند تا ادامه بازی برای آنها مقابل یاران حزباوی سخت‌تر شود.

حزباوی که در 18 مسابقه از 20 بازی گذشته لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه 52 هم موفق شد دروازه الشمال را باز کند، اما داور پس از وی‌ای‌آر در این صحنه، گل مدافع ایرانی را مردود کرد.

در دقیقه 74 هر دو تیم یک اخراجی دادند، اما یاران حزباوی بازهم موفق به گلزنی شدند و دو گل دیگر توسط اکرم عفیف و پائولو اوتاویو به ثمر رساندند تا این مسابقه را با برتری چهار بر صفر تمام کنند.

السد که پس از دو قهرمانی پیاپی در لیگ ستارگان قطر، سال گذشته نتوانسته بود این عنوان را تکرار کند و در رقابت با الدحیل عقب مانده بود، در حضور کامل حزباوی و کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل الشمال، 49 امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل و پنج امتیاز بیشتر نسبت به الریان و الغرافه، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کند.

امین حزباوی نخستین لژیونر فوتبال ایران است که در فصل 24-2023 توانسته در لیگ برتر یک کشور به مقام قهرمانی می‌رسد و البته پیش از او علیرضا جهانبخش در جام حذفی هلند همراه با فاینورد صاحب جام شده و سعید عزت‌اللهی نیز در شباب الاهلی به قهرمانی در سوپر شیلد امارات و قطر رسیده بود.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال