Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@07:08:28 GMT

کمپین حمایت از مستاجرین کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۶۲۴

 

احمد صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : با پیوستن به کمپین حمایت از مستاجرین، اظهار داشت: من به عنوان نماینده مجلس با داشتن همسری شاغل از پس افزایش هزینه کرایه های منزل در تهران برنمی آیم چه برسد به حال کارگرانی با حداقل حقوق.

وی با گلایه از مشاورین املاک افزود: مشاورین املاک می خواهند کرایه منزل را با لحاظ تورم محاسبه کنند و برای داشتن درصد کمیسیونی بیشتر کرایه های گزافی را وضع می کنند در حالی که آنها یک ماه از این طریق درآمد کسب می کنند و مبالغی را تعیین می کنند که مستاجرین یکسال باید آن را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از پای کار آمدن نمایندگان مجلس، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: به وزیر راه و شهرسازی فرصتی برای سامان بخشیدن به این اوضاع داده شده اما به گفته وزیر کشور قرار است هزار هکتار زمین در اختیار شهرداری ها برای ساخت سه نوع مسکن ویژه مزدوجین، برای افرادی که وضعیت مالی مناسبی ندارند و نیز برای افرادی که هیچ منبع درآمدی ندارند با اجازه به شرط تملیک، قرار داده می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در حال حاضر نیازمند زمان است عنوان کرد: مردم باید نسبت به هم رحم داشته باشند نباید ملاک عمل را پول قرار دهند در این میان نیز صاحبان املاک حال مستاجرین را مراعات کنند و مستاجرین هم نسبت به سکونت در یک محله خاص سخت گیری نکنند.

صفری با تاکید بر اینکه قرار نیست همه هزینه‌های زندگی از طریق کرایه های منزل پرداخت شده توسط مستاجرین تامین شود بنابراین صاحبان املاک باید مراعات حال مستاجرین را بکنند گفت: بنده در کرمانشاه واحدی دارم و نرخ کرایه آن را با رضایت مستاجر تعیین کردم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمایندگان مجلس، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی پای کار آمده‌اند مردم هم باید با هم تعامل بیشتری داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آرین سلیمی تکواندو کار وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بیست و ششمین دوره مسابقه‌های تکواندو قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود