Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود پیشنهاد یک باشگاه بلژیکی به علیپور به دلیل تعلل مدیران باشگاه پرسپولیس این احتمال وجود دارد که لژیونر شدن وی منتفی شود.

به گزارش مشرق، باشگاه زولته وارخن بلژیک به صورت رسمی خواهان جذب علی علیپور مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس شده و طی درخواستی رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به دنبال جذب این بازیکن ۲۴ ساله ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه بلژیکی در نامه مکتوبی که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده رقم خود برای جذب علیپور را ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده که از آنجایی که علیپور با پرسپولیس قرارداد دارد این پول می‌تواند کمک شایانی به باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به این درخواست باشگاه بلژیکی واکنش نشان داده و اعلام کرده که علیپور را تنها با پرداخت یک میلیون یورو به این تیم بلژیکی ترانسفر می‌کند. این اختلاف ۳۰۰ هزار یوروی باعث شده تا وضعیت علیپور برای حضور در لیگ بلژیک نامشخص باشد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر وضعیت برانکو ایوانکوویچ هستند فرصت پرداختن به درخواست لژیونر شدن مهاجم خود را ندارند و علیپور که فرصت کمی برای پاسخ به این باشگاه بلژیکی دارد کماکان در وضعیت نامشخص قرار دارد. چرا که از طرف دیگر همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به نوعی درگیر ماجرای برانکو و وضعیت او با پرسپولیس هستند.

به نظر می‌رسد بهتر است ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وضعیت مهاجم ۲۴ ساله خود را هرچه زودتر مشخص کند چرا که با ترانسفر این بازیکن به لیگ بلژیک این باشگاه می‌تواند درآمدزایی خوبی هم در این روزهای بی‌پولی انجام دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری باشگاه پرسپولیس پرسپولیس علی علیپور فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم