Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@00:13:17 GMT

دنیزلی وارد تبریز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۷۰۰

دنیزلی وارد تبریز شد

به گزارش وانانیوز، 

مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز وارد تبریز شد.

پرواز استانبول به مقصد تبریز دقایقی پیش در تبریز به زمین نشست.

به دلیل ازدحام بیشتر از حد هواداران تراکتورسازی،  ورودی فرودگاه مسدود شده و ترافیک سنگینی در اطراف فرودگاه تبریز حاکم شده است.

خودرو زنوزی هم وارد فرودگاه تبریز شده و احتمالا برای بردن دنیزلی از فرودگاه به هتل در فرودگاه تبریز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با احترام به نام نادر دست نشان از وی به عنوان نماز با سوره فوتبال مازندران و قائمشهر یاد کرد و افزود: جای بهترین روزهای سخت تیم نساجی خالی است.

وی درباره بازی با تیم تراکتورسازی تبریز گفت این دو تیم هویت مناطق جغرافیایی خودشان هستند و ما با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم.

وی با اظهار اینکه به عنوان کادر فنی تیم نساجی موظف هستیم که بازی با کیفیتی با ارائه دهیم، ادامه داد: امیدوارم بازی فردا خوب و با کیفیت باشد و اتفاقات به نفع تیم نساجی رقم خورد.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بعد از حضور ساکت الهامی حس خوبی بین هواداران و تیم ایجاد شده است، یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما به هدف خود رسیده‌ایم و از هواداران دعوت می‌کنیم که برای بازی فردا نیز به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند.

صداقت به عنوان اینکه هواداران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند به ما کمک می‌کنند، افزود: با توجه به نفراتی که داریم بر نامه‌ریزی برای خلق موقعیت در بازی انجام می‌شود امیدواریم روز بدشانسی بودن ما و ستاره بودن گلر تیم حریف و هر چیز دیگر پایان رسد.

وی گفت: مهم این است که تمام ارکان و اجزای تیم نساجی با تمام توان و تلاش برای ارتقای کیفیت تلاش کنند و هواداران قول می‌دهیم که هیچ کمی و کاستی نگذاریم و انشالله که بدشانسی‌های پایان رسد.

بازی دو تیم نساجی و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6082155

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند