Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:02:19 GMT

پیشنهاد چلسی به لمپارد؛ سه ساله

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۷۱۶

پیشنهاد چلسی به لمپارد؛ سه ساله

فرانک لمپارد، اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی، مورد توجه مدیران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی مائوریتسیو ساری و انتقال وی به یوونتوس، اخبار زیادی در مورد جانشین وی مطرح شده و حالا فرانک لمپارد، بازیکن سابق چلسی که در حال حاضر سرمربی دربی کانتی است و بسیاری آینده روشنی برای وی متصور شده اند، تبدیل به نامزد اول سران چلسی برای پذیرش هدایت این باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حالا ESPN مدعی شد رومن آبراموویج با پیشنهادی 3 ساله قصد دارد با فرانک لمپارد توافق کرده و هدایت چلسی را به وی بسپارد. در این شرایط و با توجه به محرومیت چلسی از 2 پنجره نقل و انتقالاتی، لمپارد با آرامش قادر به پیاده کردن افکار خود در این باشگاه خواهد بود.

 

لمپارد 211 بار در 648 بازی برای چلسی موفق به گلزنی شده و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می آید.

فرانک لمپارد نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا چلسی دربی کانتی چمپیونشیپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرانک لمپارد نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا چلسی دربی کانتی چمپیونشیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟

نیکولاس جکسون شب دشواری را در استمفوردبریج گذراند: او ابتدا قصد داشت مانع از پنالتی کول پالمر شود و در ادامه نیز نسبت به تعویضش معترض بود.

طرفداری | پس از بازی شب گذشته چلسی و اورتون، مائوریسیو پوچتینو که عصبانی بود اعلام کرد که اگر بازیکنانش بار دیگر به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر باشند، آن‌ها را از زمین خارج خواهد کرد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ نیکولاس جکسون در تلاش است تا اولین فصل حضور خود در چلسی را با عملکردی درخشان به پایان برساند و با تکرار جنجال پنالتی مقابل اورتون، این موضوع را تحت الشعاع قرار ندهد. مهاجم آبی‌ها 15 گل در لیگ برتر (20 گل در تمامی رقابت‌ها) را به عنوان هدف فصل اولش انتخاب کرده و از نگاه او، رسیدن به چنین عملکردی امکان‌پذیر است. احتمالا همین موضوع دلیل علاقه شدید جکسون به زدن پنالتی مقابل اورتون بوده است، پنالتی‌ای که در ابتدا نونی مادوئکه قصد زدن آن را داشت و در نهایت کول پالمر آن را به گل تبدیل کرد. همچنین دلیل ناراحتی او از تعویضش نیز قابل درک به نظر می‌رسد، چرا که او پیش از تعویض، دهمین گل خود در لیگ را مقابل تافی‌ها به ثمر رسانده بود که سیزدهمین گل او در تمامی رقابت‌ها محسوب می‌شود.

درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون

جکسون به اندازه فصل اول دیدیه دروگبا در لیگ برتر گلزنی کرده و تنها سه گل با مجموع 16 گل ستاره سابق چلسی فاصله دارد. مائوریسیو پوچتینو اکنون به طور علنی اعلام کرده است که پالمر پنالتی زن اول تیم است و جکسون در حالی که به دنبال اهداف شخصی و تیمی خود است، دیگر سعی نخواهد کند پنالتی دیگری از او بگیرد. جکسون در ابتدای فصل توسط کارشناسانی نظیر آلن شیرر و پیتر کراوچ مورد انتقاد قرار گرفت که غرایز طبیعی او به عنوان یک مهاجم گلزن را زیر سوال برده بودند. شاید هم این تمایل نادرست برای اثبات گلزنی‌اش باعث شد تا او در بازی با اورتون تلاش کند برای اولین بار در این فصل، پنالتی بزند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم