Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:35:54 GMT

انتشار کتاب دانشگاهی در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۷۴۱

انتشار کتاب دانشگاهی در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر نشر دانشگاه جهرم گفت: دکتر احسان هوشیار، استاد و عضو هیئت علمی این دانشگاه کتاب انواع روش‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات را در ۵ فصل، با مطالبی در خصوص نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر، آشنایی با نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، پیش گویانه، نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان و آشنایی با نگهداری و تعمیرات ناب و اصلاحی، با جزئیات کامل برای فعالان صنایع مختلف و دانشجویان دانشگاه‌ها به رشته تحریر درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر غلامحسین پور افزود: این کتاب در ۲۱۳ صفحه و در یک هزار نسخه توسط مرکز انتشارات دانشگاه جهرم به چاپ رسیده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

انتشار کتاب در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرپرست اداره کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس گفت: از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین، ۲۱ قطار وارد شیراز شده و ۲۱ قطار هم از این شهر خارج شده است و در این مدت زمانی بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ مسافر در ایستگاه راه‌آهن و قطار‌های شیراز از جابه‌جا شده اند.
محمدعلی مصلحی‌فر افزود: در مجموع ۷ هزار و ۴۴۴ مسافر از طریق قطار به شیراز وارد شده و ۷ هزار و ۴۶۲ نفر هم با این وسیله نقلیه شیراز را به مقصد شهر‌های دیگر ترک کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امسال اقدامات فرهنگی زیادی در قطار‌های نوروزی انجام شده است، گفت: راه اندازی «قطار فرهنگ» با هدف امانت کتاب به مسافران در قطار‌ها یکی از مهم‌ترین این طرح هاست.
وی درباره این طرح گفت: در مرکز فرهنگی ایستگاه راه‌آهن شیراز، محلی قرار دارد که به مسافران کتاب امانت داده می‌شود و مسافران می‌توانند با پرداخت پول، کتاب را خریداری کنند و در مقصد، کتاب را به ایستگاه تحویل داده و وجه آن را دریافت کنند.
استقبال از مسافران نخستین قطار نوروزی با اهدای شاخه گل، بدرقه نخستین قطار خروجی به مشهد مقدس توسط خادمین آستان حضرت شاهچراغ (ع)، ایجاد غرفه صنایع دستی، برنامه تئاتر حاجی فیروز و عمو نوروز در ایستگاه برای مسافران نوروزی ، برپایی سفره هفت سین در ایستگاه راه‌آهن و  پذیرایی افطاری ساده برای مسافران قطار از دیگر اقدامات فرهنگی شرکت راه‌آهن در ایام نوروز  است.

دیگر خبرها

  • نگهداری نسخ قرآن کریم به ۷۹ زبان دنیا در کتابخانه آستان قدس رضوی
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • کسب موفقیت در مواجهه با انتشار اطلاعات نادرست
  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل