Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:12:43 GMT

دائمی بودن طرح "حیات شبانه" به صلاح نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۸۶۰

دائمی بودن طرح 'حیات شبانه' به صلاح نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: ادامه دادن طرح حیات شبانه به دلیل صرف هزینه و فعالیت ۲ برابری نیروی انتظامی و بر هم زدن عادات صحیح مردم، به صلاح نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل ازخانه‌ملت، پروانه مافی با اشاره به طرح حیات شبانه گفت: بحث حیات شبانه در ماه رمضان متفاوت از طول سال است. ماه رمضان یک سری ویژگی‌های خاصی دارد که مردم معمولا به دلیل مسائل مربوط به سحر بیدار هستند یعنی اکثر مردم در ماه رمضان فاصله بین افطار تا سحر را بیدار هستند در نتیجه بحث حیات شبانه معنی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نباید عادات صحیح مردم را تغییر داد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: غیر از ماه رمضان این اتفاق نمی‌افتد و نباید مردم را از عادات درست و صحیحی که برای فیزیک، جسم، بدن و روح و روان آن‌ها لازم است، با فرمت‌های کاملا مجازی و غیرطبیعی تغییر دهیم.

وی در مورد مخالفت نیروی انتظامی با این طرح اظهار کرد: در ماه‌هایی غیر از ماه رمضان مردم باید در ساعت مشخصی استراحت کنند تا بدنشان آمادگی تلاش و فعالیت روزانه را داشته باشد، اما چنانچه بحث "حیات شبانه" بخواهد مطرح شود، به نوعی کشش و انگیزه‌های را ایجاد می‌کند که سیستم طبیعی بدن مردم را به هم می‌ریزد؛ نیروی انتظامی برای کنترل و فعالیت‌های خود باید ۲ برابر وقت بگذارد و به نظر نمی‌آید که ادامه و دائمی بودن این طرح کار درستی باشد.

اساس طرح حیات شبانه درست نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این طرح بخشی از بیکاری در تهران را جبران می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: اساس طرح حیات شبانه درست نیست، یک زمانی اصل کاری درست است و برای اینکه اشتغال‌زایی شود از نیرو‌های بیکار می‌توان استفاده کرد، اما چرا باید این کار را انجام داد و چه لزومی دارد که هر شب بخواهیم تا صبح بیدار باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: این امر باعث حاشیه‌های خطرزا برای سلامت اجتماعی و هم سلامت فیزیکی مردم خواهد شد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه مافی کمیسیون امور داخلی کشور طرح حیات شبانه برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی شیرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند