Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@00:59:23 GMT

دستگیری جاعل هویت جرج کلونی در پاتایا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۸۹۳

دستگیری جاعل هویت جرج کلونی در پاتایا

پلیس تایلند یک مرد ایتالیایی و همسرش را که سال‌ها با جعل هویت جورج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی، کسب و کار اینترنتی در زمینه لباس ومد به راه انداخته بود، دستگیر کرده است.

به گزارش یورونیوز، فرانچسکو گالدلی ۵۸ ساله و وانیا گوفی ۴۵ ساله که از سال ۲۰۱۳ میلادی در لیست قرمز مظنونان اینترپل قرار داشتند، روز شنبه ۲۵ خردادماه (۱۵ ژوئن) در خانه‌ای در حومه پاتایا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات دستگیری این زوج با همکاری پلیس تایلند و ایتالیا برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به این زوج لقب «بانی و کلاید»، زوج تبهکار آمریکایی که در دهه ۳۰ میلادی به سبب درگیری‌های متعددشان با پلیس و همچنین انعکاس ماجراجویی‌های قضایی آنها در روزنامه‌ها مشهور شدند، اطلاق شده است.

بخش پیشگیری از جرایم پلیس تایلند در بیانیه‌ای گفت که گالدلی در جریان بازجویی خود اقرار کرده است که با جعل هویت جرج کلونی افراد را فریب داده و متقاعد کرده با ارسال وجه نقد برای راه‌اندازی یک فروشگاه لباس به وی کمک کنند.

جرج کلونی از این زوج شکایت کرده بود و در سال ۲۰۱۰ با حضور در دادگاهی در ایتالیا علیه آن‌ها شهادت داده و گفته بود که این زوج برای کسب و کار خود در حوزه مد و لباس نام و امضای او را جعل کرده‌اند.

این زوج همچنین به چندین مورد کلاهبرداری و جعل در ایتالیایی متهم شده بودند. این دو در همان سال برای اینکه بازداشت نشوند از ایتالیا گریختند و زندگی جدید خود را در تایلند پایه‌ریزی کردند.

در تایلند هم کارهای خلاف خود را ادامه دادند. به‌طور مثال ساعت‌های تقلبی مارک رولکس را به‌صورت آنلاین می‌فروختند یا تصاویر اجناس گرانقیمت را تبلیغ می‌کردند اما جای آن بسته‌های کوچک نمک را پست می‌کردند.

آن‌ها برخی کالاها را با عکس و امضای جرج کلونی تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند که این هنرپیشه کیفیت کار آن‌ها را تایید کرده است.

پاتایا شهری توریستی در تایلند است که در صد کیلومتری بانکوک، پایتخت این کشور قرار گرفته است. این شهر به محل اختفاء اعضای مافیا و خلافکاران نیز شهره است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث جرج کلونی پاتایا تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "موسی بهاری"  گفت: در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد نموده بود که عوامل انتظامی جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ "بهاری" افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر گردید.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هرشکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار نمایند برخورد قانونی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای