Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:12:09 GMT

خوردبین: برانکو را آنقدر اذیت کردند که جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۰۱۵

خوردبین: برانکو را آنقدر اذیت کردند که جدا شد

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو اذیت شد و از این تیم رفت. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: برانکو برای جدایی حق داشت چون اذیت شد. او کارنامه خوبی در پرسپولیس داشت ولی آیا یک مربی با این کارنامه را باید به راحتی رها کنیم؟ باشگاه باید به فکر تقویت تیم و قهرمان شدن در آسیا می‌بود ولی خیلی راحت این مربی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانم چرا هیئت مدیره و مدیرعامل نتوانستند یک کار ساده را انجام دهند.

وی عنوان کرد: برانکو در چند مقطع بابت نگرفتن حق و حقوقش اذیت شد و چند بار هم صبر کرد ولی در نهایت این مربی را آنقدر اذیت کردند که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. نمی‌دانم باشگاه حالا می‌خواهد چه کاری انجام دهد ولی نباید کار به اینجا می‌کشید.

خوردبین در خصوص بحث استفاده از مربی ایرانی و خارجی و اینکه یحیی گل‌محمدی گزینه جدی سرمربیگری پرسپولیس است، گفت: توقع هواداران از پرسپولیس زیاد است و با این شرایط اگر مربی ایرانی به پرسپولیس بیاید بیچاره می شود. یحیی هم قبلا در پرسپولیس کار کرد و دیدید که چگونه خراب شد. الان اگر پرسپولیس دوم هم شود هواداران قبول نمی‌کنند.

پروژه جدایی برانکو از چه زمانی کلید خورد؟

 

انتهای پیام/

R1015203/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد

به گزارش همشهری آنلاین، پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران باشگاه تراکتور با «پاکو خمس» و دستیاران اسپانیایی او برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند و این مربی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد. خمز از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ جایگزین قربان بردیف در این تیم شد اما نتوانست عنوانی را برای تراکتور به دست آورد و حتی این تیم در ورزشگاه خانگی خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانست الشارجه را شکست دهد تا یک سهمیه ایران در آسیا از بین رود.

تیم تراکتور در این فصل هم با اینکه در پایان هفته بیست و سوم با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت اما کسب نتیجه تساوی برابر سپاهان در حضور هواداران پرشور تبریزی، تساوی برابر آلومینیوم و شکست سنگین برابر ذوب آهن در خانه که منجر به فوت یک هوادار تراکتور شد از نقاط تیره کارنامه این مربی اسپانیایی در تیم تراکتور است.

همچنین رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور هم با انتشار عکسی از خمز در صفحه اجتماعی خود از این مربی تشکر کرد. تراکتور در هفته بیست و چهارم روز جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی است و هنوز تکلیف مربی تراکتور برای این بازی از سوی مدیران این باشگاه مشخص نشده است.

کد خبر 844651 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد