Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:04:17 GMT

رفع خطر تعلیق کشتی ایران از مسابقات جهانی و المپیک

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۰۶۷

رفع خطر تعلیق کشتی ایران از مسابقات جهانی و المپیک

بنابر اعلام فدراسیون کشتی، «بهروز نعمتی» سرپرست فدراسیون کشتی عصر امروز - دوشنبه - در راس هیأتی دیپلماتیک متشکل از دیپلمات های ایران در سوییس با «نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت وگو کرد.
در این نشست صمیمی که با استقبال گرم مدیران اتحاد جهانی کشتی از هیأت ایرانی همراه بود، نعمتی ابتدا به ارائه گزارشی از وضعیت فدراسیون کشتی در دوران سرپرستی خود پرداخت و ضمن تاکید بر رعایت مفاد اساسنامه فدراسیون کشتی ایران که به تصویب اتحاد جهانی نیز رسیده، از عزم جدی مجمع عمومی فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری قانونمند و سریع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به صورت عادلانه و دموکراتیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمتی در این گفت وگو به تشریح اتفاقات رخ داده در خلال جام ساساری ایتالیا پرداخت و بر عزم فدراسیون کشتی ایران برای احقاق حق «محمدباقر یخکشی» و تیم ایران تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به بدهی دلاری فدراسیون کشتی با ارائه اسناد و مدارک لازم، از اتخاذ تدابیر سریع برای حل این موضوع خبر داد.
«نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی هم در این جلسه با ابراز خرسندی از ملاقات با نعمتی، ایران را یکی از کشورهای ابرقدرت و تاثیرگذار کشتی دنیا نامید و بر لزوم برگزاری انتخابات عادلانه منطبق با اساسنامه تاکید کرد.
وی همچنین با ابراز تاسف از مشکلات پیش آمده در جام ساساری ایتالیا، نسبت به بررسی ویژه موضوع و برخورد با خانم ادیت داور بین المللی کشتی از مسئولان برگزاری این مسابقات، اطمینان و به نعمتی وعده داد تا مدال یخکشی را به نماینده کشورمان اعاده کنند.
لالوویچ در ادامه این نشست از تصمیم هیات رییسه اتحاد جهانی برای تعلیق کشتی ایران و چند کشور دیگر در المپیک به خاطر بدهی مالی انباشته شده خبر داد که با توضیحات نعمتی قانع شد و از وی خواست تا راهکاری برای پرداخت این معوقات ارائه نماید و قرار بر این شد که بدهی فدراسیون کشتی ایران به صورت اقساطی پرداخت تا خطر تعلیق ایران از مسابقات جهانی و المپیک برطرف شود.
همچنین لالوویچ قول مساعد به فدراسیون کشتی ایران داد تا کشور ایران سهمیه ای در مسابقات المپیک ساحلی داشته باشد که ورزشکاران ساحلی این رشته بتوانند در المپیک ساحلی نیز حضور داشته و شانس خود را برای کسب مدال از دست ندهند.
رییس صربستانی اتحاد جهانی، در این نشست ضمن آشنایی با نعمتی در جریان روند برگزاری انتخابات کشتی ایران قرار گرفت و از شفاف سازی مسئولان فدراسیون کشتی تقدیر کرد.
لالوویچ همچنین از تمایل خود برای حضور در ایران خبر داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد

مردانی که از کشورمان در مسابقات کشتی المپیک 2024 حضور خواهند داشت، می توانند برای ایران 6 مدال طلا کسب کنند.

به گزارش طرفداری، احتمال کسب 6 مدال طلا خیلی زیاد نیست اما معیار ما در این عرصه، سابقه کشتی گیران مورد اشاره است.

از 11 مردی که توانسته اند سهمیه المپیک را بگیرند، 6 نفر در سالهای اخیر قهرمان مسابقات جهانی و یا المپیک شده اند. رحمان عموزاد، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمدرضا گرایی، هادی ساروی و امین میرزازاده مردانی هستند که در سالیان اخیر مدال طلا گرفته اند و می توانند باز هم طلایی شوند. هر چند در سال گذشته از بین این نفرات تنها 2 نفر یعنی امیرحسین زارع و امین میرزازاده در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شده بودند.

65 کیلوی آزاد: رحمان عموزاد قهرمان جهان بزرگسالان

74 کیلوی آزاد: یونس امامی مدال برنز بزرگسالان

86 کیلوی آزاد: حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان بزرگسالان

97 کیلوی آزاد: امیرعلی آذرپیرا

125 کیلوی آزاد: امیرحسین زارع قهرمان جهانی بزرگسالان

60 کیلوی فرنگی: مهدی محسن نژاد

67 کیلوی فرنگی: محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهانی بزرگسالان

77 کیلوی فرنگی: امین کاویانی نژاد

87 کیلوی فرنگی: علیرضا مهمدی نایب قهرمان جهانی بزرگسالان

97 فرنگی: محمدهادی ساروی قهرمان جهانی بزرگسالان

130 فرنگی: امین میرزازاده قهرمان جهانی بزرگسالان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس