Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه گزارش داد: یک فروند بمب افکن بی-۵۲ آمریکایی که از سمت دریای سیاه و بالتیک به مرزهای روسیه نزدیک می‌شد، توسط جنگنده سوخو-۲۷ روسیه رهگیری شد.

اشاره شده است که بمب افکن آمریکایی حریم هوایی روسیه را نقض نکرده بود و جنگنده روسی بر اساس مقررات بین‌المللی به رهگیری این بمب افکن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا، هواپیماهای شناسایی خارجی و هواپیماهای بدون سرنشین به طور فزاینده‌ای در نزدیکی مرزهای روسیه و مکان‌های نظامی روسیه حضور دارند. آنها به طور منظم در دریای بالتیک، در منطقه کریمه و کراسنودار و همچنین در نزدیکی پایگاه‌های روسی در سوریه دیده می‌شود.

کد خبر 444467

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند