Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@17:57:55 GMT

ظاهر عجیب «پانته آ بهرام» روی پوستر یک نمایش/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۲۴۷

به گزارش افکارنیوز، تصویری از «پانته آ بهرام» روی پوستر نمایش "جنایات و مکافات" را مشاهده می کنید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پانته آ بهرام بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون جنایات و مکافات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟

به نظر یک بازی قدرت در بایرن مونیخ در جریان است

طرفداری | در حالی که اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه از مدیریت اجرایی بایرن مونیخ کناره‌گیری کردند و بارها گفته‌اند دیگر مسئولیتی بر عهده ندارد اما هنوز از قدرت زیادی در باشگاه برخوردار هستند که این باعث شده نقش آن‌ها در بسیاری از تصمیمات مشهود باشد.

به گزارش اشتفان کومبرگر از اشپورت آینس؛ اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه تنها روی کاغذ یک عضو معمولی از هیئت نظارت بایرن مونیخ هستند اما نظرات آن‌ها در باشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد.

در حالی که هونس در مصاحبه‌ها نظرش را بیان می‌کند و همچنین پشتیبان مکس ابرل عضو هیئت مدیره است اما رومنیگه بیش‌تر در پشت پرده کارهای خود را انجام می‌دهد. او از جمله مخالفان اصلی بازگشت یولیان ناگلزمان بود و در نهایت نیز موفق شد نظر خود را به کرسی بنشاند. این باعث ترسیدن ناگلزمان شد و در واقع او از روز اول حضورش در بایرن نیز نگرانی‌هایی در این‌باره داشت. به همین خاطر، او نمی‌خواست ریسک کند. 

رقابت اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه

اختلاف نظرات بین این دو نیز باعث سخت‌تر و پیچیده‌تر شدن روند تصمیم‌گیری در باشگاه شده، رومنیگه حامی اصلی رالف رانگنیک است اما هونس ترجیح می‌داد ناگلزمان به بایرن بازگردد. موردی که برعکس آن نیز صدق می‌کند زیرا هونس چندان موافق رانگنیک نیست. این دو، یک‌بار دیگر در حال مبارزه برای یافتن بهترین راه‌حل ممکن هستند.

همچنین این واقعیت که نام لویسن فاوره به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده نیز بیش‌تر به خاطر رومنیگه است. او سال‌هاست که این سرمربی سوئیسی را تحسین می‌کند.

مکس ابرل هم‌تیمی اولی هونس

مکس ابرل باید به عنوان بخشی از تیم اولی هونس در بایرن مونیخ در نظر گرفته شود. رابطه بین این دو بسیار خوب و پایدار است و سال‌هاست که هر دو در حال تبادل نظر درباره موضوعات مختلف با یکدیگر هستند. در واقع هونس یکی از دلایل اصلی حضور ابرل به عنوان عضوی از هیئت مدیره در بایرن است.

ابرل نیز در حال حاضر سخت تلاش می‌کند جایگاهش را به عنوان فردی مستقل تثبیت کند تا بتواند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند. او مقابل رسانه‌ها بسیار هوشمندانه رفتار می‌کند و در داخل باشگاه نیز از اقتدار لازم برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • (عکس) تیپ جذاب مینا مختار همسر بهرام رادان بعد از زایمان
  • تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است