Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در روزهایی که اقلا تکلیف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با تیم امید ایران مشخص است و همین دیروز نصرالله سجادی با گفتن این جمله که: «ما دخالتی در انتخاب سرمربی تیم امید مثل باقی تیم های المپیکی نداشتیم و فدراسیون به عنوان مسئول این انتخاب بایدپاسخگو باشد» قطع امیدشان را از تیم امید اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نوشت قطع امید چون همین ویدئو را مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش بازنشر داده و نوشته است:«مسئولیت تیم المپیک با فدراسیون فوتبال است و باید پاسخگو باشد.»
در چند روزه اخیر نقل قول‌هایی از مسئولان عالی ورزش شده بود که امیدی به این تیم امید نیست و حالا فرقی ندارد چه کسی سرمربی اش باشد.  در حالی که به نظر می رسد فرهاد مجیدی این جسارت را داشته و با شجاعت تیمی را قبول کرده که حتی مسئولانش توان اداره اش را نداشتند و از حالا دارند از زیر بار شکست احتمالی اش شانه خالی می کنند. این تیم با این شرایط و بلایی که در دوره کرانچار بر سرش آمده یا تیم ۴ سال قبل خاکپور و مایلی و آن همه هزینه که برایش شد ، هرچه شود شاهکار کرده است اما این قابل تحسین است که مجیدی با شهامت از صعود می گوید وقتی همه تنهایش کرده اند تا زمین بخورد!

 نکته جالبتر اما زمانی است که یک مسئول از درون فدراسیون تاج به حمایت از او بلند شده . آقای معینی مسئول کمینه جوانان در این باره آن طور که بانک ورزش نقل کرده، گفته است:«او گزینه خوبی برای تیم امید است چرا که با انگیزه و پرتلاش بوده و با تفکرات این مربی جوان آشنا هستم. وی 10 سال با مربیان خوب در امارات کار کرده و تجارب خوبی به دست آورده است. معتقدم باید از مجیدی حمایت شود تا بتواند در تیم ملی با دلگرمی و انگیزه فعالیتهای خود را انجام دهد.»
مجیدی ۵ هفته هدایت استقلال را بر عهده داشته و نتایج درخشانی گرفته، طوری که گزینه سرمربیگری دائمی تیم باشد. او بخشی مهم از فوتبال دو دهه اخیر ماست که سال های حضورش در امارات خیلی برجسته نیستند در میان شان. کاش از شهامت و دانش فنی مجیدی اگر چیزی دارد می گفتید آقای معینی.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد