Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@12:13:24 GMT

بازیکن برزیلی به دین اسلام مشرف شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۴۵۷

بازیکن برزیلی به دین اسلام مشرف شد+عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرجیو ریکاردو بازیکن برزیلی و اسبق باشگاه واسگودوگاما، کورینتیانس و بوتافوگو مسلمان شد.

وی که چند سال در کشورهای خلیج فارس درتیم های الهلال، الاتحاد و و الغرافه نیز توپ زد در مکه مکرمه حاضر شد و به صورت رسمی از تشرف به دین مبین اسلام خبر داد.

وی در این باره گفت: اولین باری که وارد مکه شدم نمی دانستم چه کار کنم اما به دلیل حسی که در درونم جاری شد برای مدتی تنها گریه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بی اختیار اشک‌هایم جاری می‌شد.

وی متولد سال 1974 و اکنون 45 سال سن دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرجیو ریکاردو بازیکن برزیلی تشرف به دین اسلام بازیکن اسبق باشگاه واسگودوگاما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازیکن برزیلی تشرف به دین اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‎ احمر به تشریح تمام محدودیت‌های اعزام حجاج به سرزمین وحی پرداخت و گفت: زائران دیالیزی هم برای اولین سال به حج مشرف نمی‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید علی مرعشی؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در اواخر اردیبهشت و خرداد ماه عملیات حج آغاز می‌شود و قبل از اعزام حجاج الزاماتی مثل احراز استطاعت جسمی و روانی حجاج ضروری است.

وی تصریح کرد: 87 هزار و 500 حاجی امسال به حج اعزام می‌شوند  که 3 درصد از این تعداد عوامل اجرایی هستند. هر ساله انجام معاینات قبل از حج  و اقدامات درمانی حجاج در عربستان بر عهده  مرکز پزشکی است.

تمام پزشکان معاین حج 1403 به عربستان اعزام می‌شوند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ادامه داد: شروع معاینات حجاج از سال 1402 شروع شده است. فرآیند انتخاب پزشکان از سایت مرکز پزشکی شروع و بعد از مصاحبه تعدادی از پزشکان برای انجام معاینات انتخاب شدند.  امسال تمام پزشکانی که زائران را معاینه می‌کنند به حج مشرف می‌شوند. به ازای هر 600 زائر یک پزشک انتخاب شده تا خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه دهند.

اعزام حدود 1500 نفر زائر مسن به حج 1403

مرعشی خاطرنشان کرد: بیش از 1450 زائر بالای 80 سال، 92 نفر زیر 18 سال افراد، 9 هزار و 489 نفر  بین 70 تا 80 سال سن دارند. از 82 هزار و 164 نفر ثبت نام شده، 62 هزار و 142 نفر معاینه شده، پرونده 9 هزار 262 نفر در حال بررسی و 9 هزار و 440 نفر معاینه نشده‌اند.

وی توضیح داد: 707 نفر از حجاج هم به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شده‌اند تا پرونده آنها مورد بررسی قرار بگیرد. 11 هزار و 320 نفر از حجاج مبتلا به دیابت و 16 هزار 870 نفر از حجاج فشار خون دارند.

زائران دیالیزی امسال به حج نمی‌روند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ادامه داد: 3 هزار  و 205 نفر بیمار دارای بیماری قلبی و 590 نفر از حجاج دارای بیماری ریوی  هستند. زائران دیالیزی هم برای اولین سال به حج مشرف نمی‌شوند.

مرعشی افزود: تعداد پزشکان حج امسال کاهش پیدا کرده تا حجاج به میزان بیشتری اعزام شوند و صف طولانی حجاج در انتظار کاهش یابد.کادر پزشکی سال قبل 425 نفر بودند که این میزان به 380 نفر  کاهش پیدا کرده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت توضیح داد: همانند سال گذشته ارائه خدمات در مکه در پلی کلینیک 65 تختخوابی مجهز و 5 درمانگاه شبانه روزی ارائه می‌شود. در محل‌های اسکان زائران هم مطب 8 ساعته دایر است و داروها با پرواز مستقیم از تهران به عربستان برای حج عمره ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: حج عمره از 3 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 4 ذی القعده داروها اعزام و تیم پزشکی با زائران اعزام می‌شود. داروهای حج عمره با زائران ارسال می‌شود ولی داروهای حج تمتع حجم بیشتر و فرآیند زمان بری دارد که بعد از مجوز عربستان ارسال خواهد شد.

مرعشی توضیح داد: سرم ها و شربت‌های مورد نیاز حجاج از عربستان خریداری می‌شود و سایر اقلام دارویی خریداری شده و درحال بسته‌بندی است. براساس مصرف سال‌های گذشته و نیاز سنجی انجام شده و فارماکوپه دارویی محموله دارویی ارسال می‌شود.

به گفته این مقام مسئول, داروهای ممنوعه همانند حج سال‌های گذشته است. داروهای خاص بیماران با نسخه انگلیسی همراه حجاج باشند تا در فرودگاه مقصد دچار مشکل نشوند.

آغاز اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت

واکسن اجباری حج امسال مننژیت است

وی بیان کرد: واکسن اجباری حج امسال مننژیت است و تزریق واکسن کرونا و آنفلوآنزا و تب زرد برای حجاج ایرانی الزامی نیست. این واکسن توسط هلال احمر تهیه و در تمام کشور توزیع شده است و تزریقات باید تا دو هفته قبل از اعزام زائران تزریق شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت توضیح داد: معاینه فقط 9 هزار نفر از زائران انجام نشده  و به این ترتیب معاینه حدود 90 درصد زائران به اتمام رسیده است. استطاعت جسمی  595 نفر تائید نشده است و می‌توانند به پرونده خود اعتراض کنند.

مرعشی گفت: براساس نظرات کارشناسان فرهنگستان علوم پزشکی جمع بندی شد که حجاج دیالیزی با توجه به بررسی‌های علمی و فقهی به عربستان اعزام نشوند. خانم‌هایی که کودک شیر خوار زیر 1 سال دارند نیز امسال به دلیل در خطر قرار گرفتن تغذیه نوزاد اعزام نمی‌شوند.

مرعشی گفت: بیماری آلزایمر، به صورت دقیق توسط پزشکان اعصاب و روان بررسی می‏‌شود اما ممکن است که آب و هوا و یا تغییر مکان، بر عود بیماری و یا بروز بیماری تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه امسال تست‌های متنوعی از افراد گرفته می‏‌شود، توضیح داد: تست‌‎های تشخیصی برای هر گروه از حجاج برنامه ‎ریزی شده است، تست‎‌هایی برای افراد باسواد و بی‎سواد که تا حدودی می‎تواند آلزایمر پنهان را تشخیص دهد نیز گرفته می‌شود.

مرعشی با اشاره به شناسایی دقیق افراد مصرف‎ کننده مواد مخدر افزود: برای شناسایی این افراد، به صورت دقیق آزمایش و عدم استطاعت افراد صادر می‏‌شود، اما در برخی از موارد افراد اصرار به حضور در مناسک حج دارند و آزمایش منفی به مراجع پزشکی ارائه می‎دهند که در نهایت در فرودگاه اجازه خروج از کشور به آن‌ها داده نمی‎شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: امسال کم‌ سن‌ترین حاجی هم یک نوزاد شیرخوار 6 ماهه است که به همراه خانواده 5 نفره به حج اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • ۳۸۰ زائر از چهارمحال‌ و بختیاری به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد
  • وظیفه طراحی و مهندسی در استقلال بر عهده کدام بازیکن است؟
  • ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)