Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@22:20:52 GMT

اعتراض پژمانفر به اقدام توهین آمیز یک روزنامه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۷۲۸

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به اقدام روزنامه اصلاح طلب همدلی مبنی بر توهین به یکی از ائمه جمعه در صفحه اول این روزنامه اعتراض کرد.

در پایان جلسه علنی نوبت صبح روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکری گفت: روزنامه همدلی روز گذشته در صفحه اول خود عنوان و عکسی را منتشر کرد که توهین به یکی از ائمه جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردی که عکسی او منتشر شده، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه تهران است و اقدام روزنامه همدلی در واقع هتک حرمت به وی است؛ وزارت ارشاد باید جلوی این حرمت شکنی ها را بگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: این روزنامه یارانه قابل توجهی از وزارت ارشاد دریافت می‌کند.

پژمانفر در پایان تأکید کرد: باید مانع این حرمت شکنی ها نسبت به روحانیون، سادات و ائمه جمعه شد.

در ادامه، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: طبق قانون فردی که مورد اهانت روزنامه‌ای قرار بگیرد می‌تواند در همان روزنامه اقدام به انتشار بیانیه کند.

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ELJ برچسب ها: روزنامه اصلاح طلب ، امام جمعه تهران ، پژمانفر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روزنامه اصلاح طلب امام جمعه تهران پژمانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک

شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان و هیات همراه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب با وی دیدار و گفت‌ گو کرد.

شیخ علی الخطیب در این دیدار به تشریح اوضاع کنونی لبنان از منظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، تعامل بین فرقه‌های مختلف موجود در این کشور اعم از شیعه و سنی، مسیحی و ...، تلاش‌های انجام شده برای جلوگیری از ایجاد فتنه‌های مذهبی و فعالیت‌های فرهنگی مجلس اعلای شیعیان لبنان از جمله نشست‌های برگزار شده با نخبگان فرهنگی و ...پرداخت.

وی در ادامه به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل اشاره کرد و با تمجید از این اقدام جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ایران اسلامی با علم به همه خطرات و تهدیدهای احتمالی به اسرائیل حمله کرد و در کنار مردم فلسطین ایستاد.

شیخ علی الخطیب افزود: اقدام اسرائیل در حمله به سفارت ایران در دمشق اقدامی احمقانه بود و ایران اسلامی با اقدام اخیر خود ثابت کرد که علی رغم اینکه بسیاری از کشورهای عربی، فلسطین را به فراموشی سپرده‌اند، در کنار مردم این کشور ایستاده است؛ ایران ثابت کرد که قوی است و از رژیم صهیونیستی نمی‌ترسد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با بیان اینکه اقدام اخیر ایران علیه اسرائیل، موجب تغییر مواضع غرب شد، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در کنار مردم فلسطین ثابت کرد که شیعه، دشمن سنی نیست بلکه حامی آن است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری بین نهادهایی همچون مجمع تقریب و مجمع جهانی اهل بیت(ع) با مجلس اعلای شیعیان لبنان اظهارداشت: ما باید در مسائل مربوط به جهان اسلام، مذهب‌گرایی را کنار بگذاریم و با جهان عرب و اسلام در تعامل باشیم و با نخبگان جهان اسلام همکاری کنیم؛ وجود اختلافات طبیعی است اما نباید از آنها به نفع کشورهایی چون اسرائیل و آمریکا سوء استفاده شود.

شیخ علی الخطیب گفت: ما باید با نخبگان جهان اسلام در مورد مسائل راهبردی به گفت‌وگو بنشینیم، تفکر کنیم و باهم تصمیم بگیریم؛ باید قدرت‌ها و توانمندی‌های خود را بسیج کنیم، فرصت‌ها را مغتنم بشماریم و در مقابل دشمنان مشترک خود بایستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای تقریب بین مذاهب اسلامی از زمان امام خمینی(ره) تاکنون و تمجید از این اقدامات افزود: ظرفیت مجلس اعلای شیعیان لبنان نه فقط ظرفیتی منطقه‌ای بلکه ظرفیتی جهانی است که می‌توان از طریق آن با دیگر مجامع جهانی ارتباط برقرار کرد و اقدامات فرامنطقه‌ای را پیش برد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در ادامه پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مجلس اعلای شیعیان لبنان و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی را مطرح کرد که با استقبال دبیرکل مجمع تقریب همراه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب هم در این دیدار ضمن جویا شدن اوضاع کنونی لبنان از شیخ علی الخطیب، به تشریح جزییات اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل پرداخت و گفت: همه جهان اسلام با دیدن تصاویر و فیلمهایی که از این رویداد منتشر شد، به ایران اسلامی افتخار کرد.

وی افزود: این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که حتی اقتدار هسته‌ای اسرائیل هم مانع هجوم به آن نشد.

شهریاری با استقبال از سخنان نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان برای ایجاد همکاری هر چه بیشتر نهادهای فرهنگی دو کشور برای ایجاد وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی اظهارداشت: ما به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم تا کشورهای اسلامی بتوانند با مشارکت یکدیگر با دشمنان مشترک مقابله کنند.

دبیرکل مجمع تقریب همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده مجمع تقریب در راستای وحدت بین مسلمین، از برگزاری کنفرانسی با موضوع تقریب در کشور عراق و در آینده خیلی نزدیک خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است