Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، دلیل اجرای حکم پرونده ۳۶ هزار و ۵۰۰ کولرگازی‌های قاچاق کشف شده در استان خوزستان را تشریح کرد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم؛ 7 اردیبهشت امسال رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از کشف بیش از 36 هزار و 500 دستگاه کولرگازی در یک انبار و محکومیت حدود 150 میلیارد تومانی مالک این کالاها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر و برخلاف اینکه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان مبنی بر قطعیت این حکم محکومیت در شعبه تجدیدنظر و ارجاع پرونده به اجرای حکم تعزیرات، خبری منتشر شد براساس آن، اجرای حکم محکومیت این پرونده با دستور علیرضا آوایی وزیر دادگستری متوقف شده است.

سید یاسر رایگانی؛ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره علت ورود شخص وزیر دادگستری به این پرونده و توقف اجرای حکم اظهار کرد: با توجه به اینکه محکوم این پرونده معتقد بود تعدادی از مستندات وی در رسیدگی لحاظ نشده است، به دستور وزیر دادگستری که طبق آیین دادرسی کیفری و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارای این اختیارات است، مشاوران وی مسئول بررسی این ادعا شدند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر برای جلوگیری از تضییع حقوق احتمالی این فرد و اینکه مستندات ادعایی در رسیدگی لحاظ شده است یا خیر، پرونده به شعبه عالی تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: تمام وثایق و ضمانت‌های لازم برای اجرای احکام در اختیار سازمان تعزیرات قرار است و در صورتی که  دستور اجرای حکم این پرونده، قطعی و عملیاتی شود، مطمئن باشید که هیچ خللی در اجرای حکم این پرونده ایجاد ایجاد نخواهد شد.

تعزیرات: حکم پرونده شهروند هفته آینده صادر می‌شود/ تقلبی‌بودن برنج‌ها محرز استانتقاد تعزیرات از رهابودن آگهی‌ها در فضای مجازی: کدام مرجع باید به فروش شهاب‌سنگ میلیاردی نظارت کند؟"تعزیرات" ناظر خرد شدن استخوان مردم زیر بار گرانی‌ها

انتهای پیام/

 

R1014142/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حكومتی سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبادان

جام جم آنلاین - خوزستان، فرامرز حسن پور با اعلام این خبر گفت: پرونده قاچاق 2 هزار و 139  لیتر نفتگاز به ارزش 461  میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی آبادان افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را  به پرداخت یک میلیارد و 385 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته حسن پور، پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و 385  میلیون ریالی متهم وصول شد  رئیس تعزیرات حکومتی آبادان افزود  :  بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی پس از کشف تخلف گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

دیگر خبرها

  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان
  • محکومیت برای گرانفروشی لاستیک