Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@00:07:04 GMT

اظهار بی‌اطلاعی اورتاگس از کشف شبکه CIA در ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۹۶۹

اظهار بی‌اطلاعی اورتاگس از کشف شبکه CIA در ایران


 دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه از کشف و نابودی یکی از پیچیده‌ترین شبکه‌های جاسوسی سایبری سازمان سیا از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی ایران خبر داد و گفت: با کشف این شبکه بخش مهمی از ظرفیت‌های عملیاتی سیا در کشور‌های هدف آمریکا کاملاً نابود شد.

دریادار «علی شمخانی» اظهار داشت: حمله سایبری علیه کشور‌ها روی دیگر حمله نظامی است که آمریکا به صورت غیرقانونی و برخلاف موازین حقوقی و حتی ادبیات و سیاست‌های امنیتی خود، به آن مبادرت می‌کند و باید پاسخگوی این اقدام خود در مجامع بین المللی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره تصمیم ایران برای کاهش محدودیت‌های برجامی خود، گفت: متاسفانه این تصمیم برای ما تعجب آور نبود، این الگوی رفتاری ۴۰ سال گذشته آن‌ها است. آن‌ها در طول اجرای برجام هم برنامه ساخت موشکی خود را دنبال کردند، تحریم‌ها را اعمال کردیم و هیچ رفتار معتدلی از سوی آن‌ها ندیدیم.

اورتاگس ادامه داد: برعکس، آنچه که در هفته‌های گذشته دیدیم تهدید برای انسداد تنگه هرمز بود. این رفتار نه فقط مشکلی برای برجام بلکه مشکلی برای هنجار‌های بین المللی در چگونگی رفتار کشور‌ها و آزادی ناوبری و دریا‌ها است.

وی بدون اشاره به اخاذی تحریمی آمریکا و اقدامات تروریسم اقتصادی کاخ سفید علیه مردم ایران، از جامعه بین المللی خواست به آنچه که او «اخاذی هسته‌ای ایران» نامید، اجازه ندهند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مناقشه آمریکا و ایران شبکه CIA ادعای ایران کشف شبکه سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهار داشت: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود سه هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب، فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهار کرد: البته وجود انشعابات غیرمجاز کنتورهای خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

کد خبر 6085639

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم