Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده مهریزی دوشنبه شب در جمع تعدادی از نونهالان قرآن آموز شهرستان با بیان اینکه هرگونه حرکتی در راستای نشر مفاهیم قرآنی زیبا و با ارزش است، افزود: یکی از رسالت‌های مهم پیامبران، فرهنگ‌سازی برنامه‌های فرهنگی در جامعه است، مسئولان دولتی در انجام برنامه ها نهادهای غیردولتی را در این ارتباط کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعدادی مربی برای ثواب و رضای خدا در راستای تربیت قرآنی فرزندان این شهرستان فعالیت دارند، کاری بسیار بزرگ و قابل ستایش است.

فرماندار مهریز با اشاره به سه اصل فهم، خواندن و عمل به قرآن تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای گسترش فعالیت های قرآنی گام های موثری در مناطق مختلف شهرستان برداریم.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از فعالیت تشکل های دینی در کنار برنامه های نهادهای فرهنگی و آموزشی در تربیت معنوی و قرآنی نسل جوان حمایت می کند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‬ ۲۰۴۷/‏‏

جلسه قران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان مهریز فعالیت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و حمایت تشکل های دینی آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»

دریافت 36 MB به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از روحانیون، طلاب و مسئولان و دست اندرکاران تشکل‌های دینی و مردمی آذربایجان شرقی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا تقدیر و حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند. در دیداری که به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی پیش از ظهر یکشنبه در محل ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد، جمعی از روحانیون، طلاب و مسئولان و دست اندرکاران تشکل‌های دینی و مردمی استان با سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه سرافراز عاشورا دیدار و گفتگو و تقدیر و حمایت خود را از انجام عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و تلنگری کوچک به غاصبان کودک کش قدس اعلام کردند. کد خبر 6077933

دیگر خبرها

  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»
  • تقدیر و حمایت تشکل های دینی آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • برخی دستگاه‌ها در اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی کوتاهی می‌کنند