Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@21:46:51 GMT

خودم را در حد و اندازه سرمربی گری پرسپولیس نمی دانم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۰۶۶

ساعت24 - مربی پرسپولیس گفت: با باشگاه یک فصل دیگر قرارداد دارم اما خودم را در حد و اندازه سرمربیگری تیم بزرگی چون پرسپولیس نمی‌بینم.

کریم باقری در مورد جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس که دلخوری هواداران این تیم را در پی داشته است، اظهار داشت: در این مورد من اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کنم و صبح امروز (دوشنبه) نیز حرف‌های ایرج عرب را در رادیو شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌آید همه چیز تا فردا مشخص خواهد شد. باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. آنچه مشخص استبرانکو درخواست جدایی از پرسپولیس را داده و باید به نظر وی احترام گذاشت.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس بیش از حد در مورد برانکو زمان را از دست داد و شاید زمان زیادی هم صرف آمدن سرمربی جدید شود، عنوان کرد: مدیریت باشگاه با توجه به صحبت‌هایی که با برانکو انجام داده بود انتظار داشت او برگردد و همچنان سعی خود را می‌کند اما برانکو خواهان فسخ قرارداد است و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. در صورتی که تا فردا جدایی برانکو قطعی شود حتماً برای پیدا کردن جانشین برای او از سوی باشگاه اقدام خواهد شد.

مربی پرسپولیس در ارتباط با واکنش تند هواداران در شبکه‌های اجتماعی و تجمع برخی آنها جلوی ساختمان باشگاه در اعتراض به جدایی برانکو از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: طبیعی است که چنین جوی را شاهد باشیم از این جهت که برانکو آنقدر در پرسپولیس خوب نتیجه گرفته که هواداران حق دارند بابت رفتن او ناراحت باشند. باید پذیرفت که هر آمدنی رفتنی دارد و برانکو هم حتماً برای تصمیم خود دلایلی دارد. در حال حاضر کاری از دست کسی بر نمی‌آید و باشگاه همه تلاش خود را برای حفظ برانکو انجام می‌دهد.

باقری در پاسخ به این سوال که اگر به او پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را بدهند خواهد پذیرفت یا نه گفت: نه، من اصلاً خودم را در رده سرمربیگری پرسپولیس نمی‌بینم. در صورت جدایی برانکو، انشاءالله یک مربی خوب را برای جانشینی وی انتخاب خواهند کرد.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود اگر قرار باشد جانشین برانکو ایرانی باشد چه کسی بهتر از او؛ تصریح کرد: نه، من در حد و اندازه سرمربیگری تیم بزرگی چون پرسپولیس نیستم و در این چند ساله هم که به عنوان مربی در خدمت پرسپولیسم افتخار بزرگی است.

مربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا حاضر است به عنوان دستیار کنار مربی ایرانی دیگری کار کند، گفت: من نباید بگویم که با کدام مربی حاضر به همکاری هستم و با کدام گزینه نه، یک فصل از قراردادم با باشگاه باقی مانده و اول باید دید تکلیف برانکو چه می‌شود. هر مربی که جانشین او شد در واقع اختیار تام دارد که دستیارانش را خودش انتخاب کند.

باقری در مورد جدایی احتمالی بازیکنان پرسپولیس از این تیم بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ گفت: تصمیم با خود بازیکنان است که می‌خواهند بمانند یا بروند. سال‌های سال بازیکنان بزرگ زیادی به پرسپولیس آمدند و رفتند اما بزرگی این تیم حفظ شد. هر بازیکنی ماند قدمش روی چشم ما، البته اگر ماندنی شوم. هر بازیکنی باید افتخار کند که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد. اجازه دهید اول تکلیف سرمربیگری تیم مشخص شود و بعد آنهایی که دوست داشتند بمانند و اگر هم دوست دارند، بروند و مشکلی نیست. حق طبیعی‌شان است در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس