Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@03:01:35 GMT

واکنش جالب مردم ایران با شنیدن نام یک مکان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۰۷۳

واکنش جالب مردم ایران با شنیدن نام یک مکان

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    خانواده‌ای که ژن جنگل‌کاری دارند     غیب شدن ناگهانی یک شعبده‌باز هندی!     نابودی یکی از پیچیده‌ترین شبکه‌های سایبری سیا توسط ایران     برآورد دمای زمین با تصاویر ماهواره‌ای     اولین زن فضانورد سال ۲۰۲۴ روی ماه قدم می‌زند

 

  واکنش جالب مردم ایران با شنیدن نام یک مکان

 

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکنش جالب ایرانی ها مردم اولین زن ماه گرمای زمین تصاویر ماهواره ای لوت شبکه سایبری ایران افشاگری ایران شعبده باز عجیب هندی غیب شدن جنگل کاری درختکاری ژن خوب بسته خبری تابناک جوان برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی شیرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب