Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:20:01 GMT

حمله موشکی به پایگاهی در شمال بغداد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۱۰۱

حمله موشکی به پایگاهی در شمال بغداد

یک پایگاه نظامی در شمال بغداد، که محل استقرار نظامیان آمریکایی هستند، هدف حملات موشکی قرار گرفت. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه‌، پایگاه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق، شب گذشته بیانیه‌ای درباره حملات موشکی به پایگاه «التاجی» در شمال بغداد صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق  با اعلام این‌که پایگاه التاجی هدف حملات سه فروند موشک «کاتیوشا» قرار گرفت، به جزئیات این حمله موشکی اشاره‌ای نکرده است.

پیش از این، یک منبع نظامی عراق به خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که «دو خمپاره هاون» به داخل بخش عراقی در پایگاه التاجی( در 30 کیلومتری شمال بغداد) اصابت کرد که تلفات یا خساراتی نداشته است.

بخشی از نیروهای آمریکایی در پایگاه التاجی در بغداد مستقر هستند.

طبق این گزارش، پایگاه هوایی «البکر» در استان صلاح الدین نیز چند روز پیش هدف حملات 4 موشک خمپاره‌ای قرار گرفت که در نتیجه آن، تلفات مادی زیادی به این پایگاه وارد شد. البکر، بزرگ‌ترین پایگاه هوایی عراق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.   به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ما محل تجمع نظامیان صهیونیست در مقر جل العلام در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادیم.   مقاومت اسلامی لبنان ساعاتی پیش نیز اعلام کرده بود که با موشک‌های البرکان و کاتیوشا ۲ شهرک گورن و شلومی واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.   در پی این حمله موشکی رسانه‌های صهیونیستی از آتش‌سوزی گسترده در منطقه الجلیل غربی خبر دادند.   به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.   تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی