Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@10:30:04 GMT

سریال «دلدار» با کمتر از 5 میلیون تومان ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۱۰۲

به گزارش پارس نیوز، 

نوید محمودی کارگردان سینما و تلویزیون که مجموعه تلویزیونی «دلدار» به کارگردانی وی از شبکه دو سیما در ایام ماه رمضان نمایش داده شد، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره انتخاب بازیگران و به خصوص حضور پریوش نظریه و همایون ارشادی در نقش‌هایی کم‌رنگ، گفت: ما سعی کردیم از بازیگرهایی برای ایفای نقش استفاده کنیم که به بهترین شکل در مقابل دوربین حاضر شوند و ایفای نقش را به بهترین شکل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همین رویکرد نیز سراغ همایون ارشادی و پریوش نظریه رفتیم که فکر می‌کنم به بهترین شکل نیز نقش‌هایشان را ایفا کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: به نکته‌ای که باید دقت کرد این است که سریال «دلدار» برای کاراکتر‌هایی در سن و سال بازیگرانی مثل پریوش نظریه و همایون ارشادی فضای کمتری داشت و پرداخت کمتری به این کاراکترها شده بود و نقش‌ها برای شخصیت‌هایی در این سن کمتر بوده است. هیچ دخالتی در انتخاب بازیگران صورت نگرفته و همه بازیگران را گروه تولید انتخاب کرده‌ است.

وی افزود: بعضی مواقع چون تولید یک سریال که معمولاً برای سریال‌های مناسبتی رخ می‌دهد دیر شروع شده بخش‌هایی از تصویربرداری همزمان با پخش انجام می‌شود که فکر می‌کنم اتفاق خوبی نیست اما در مورد سریال «دلدار» این اتفاق رخ نداد و ما در هنگام پخش همان قسمت‌های اول تصویربرداری را به پایان رساندیم و در نتیجه بازخوردی ندیدیم که منجر به تغییر داستان سریال شود.

این کارگردان در پایان در پاسخ به این پرسش که هزینه ساخت این سریال دقیقه‌ای 5 میلیون تومان بوده، گفت: خیر هزینه این سریال به این اندازه نبوده، اعلام هزینه ساخت چندان اتفاق معمول و رایجی در تلویزیون نیست اما مطمئن باشید «دلدار» با هزینه‌ای کمتر از این مبلغ ساخته شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون ماه رمضان دوربین تلویزیون تلویزیون دوربین سینما و تلویزیون ماه رمضان سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زیگورات بنایی است که در گذشته برای عبادت و نیایش پروردگار ساخته می‌شده است. بزرگترین و سالم‌ترین زیگورات به جای مانده در جهان، زیگورات چغازنبیل است. این نیایشگاه باستانی حدود ۱۲۵۰ سال پیش از میلاد مسیح در تمدن ایلام ساخته شده است. در ویدئوی زیر تصاویری از این بنای باستانی را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !