Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:29:32 GMT

سرنوشت فرزند نامشروع یک فوتبالیست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۲۰۵

سرنوشت فرزند نامشروع یک فوتبالیست

فوتبالیستی که متهم است در رابطه‌ای پنهانی با یک دختر دانش‌آموز وی را باردار کرده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش مشرق، سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و طی شکایتی گفت که جوان فوتبالیستی به او تعرض کرده است. این دختر که باردار بود، به مأموران گفت قصد نداشتم موضوع را علنی کنم اما وقتی زندگی خانوادگی‌ام تحت تأثیر این ماجرا قرار گرفت تصمیم به شکایت گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من با این جوان فوتبالیست دوست بودم با هم بیرون می‌رفتیم و حدود سه سال بود که با هم رابطه داشتیم. روز حادثه او مقابل دبیرستان محل تحصیلم آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد، بعد از اینکه دوستم را به‌خانه‌اش رساندیم، قرار شد مرا به خانه‌ام برساند اما به‌زور من را به آپارتمانی برد و تعرض کرد.

در همین رابطه: عاقبت رابطه نامشروع با فوتبالیست جوان

وقتی به خانه برگشتم از ترس موضوع را به مادرم نگفتم تا اینکه مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و به ناچار مادرم را در جریان ماجرا گذاشتم؛ هر دوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته بود که پدرم موضوع را فهمید و آنقدر عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت. بعد از تحقیقات مقدماتی پرونده این ماجرا در دادگاه مطرح شد و در ابتدای جلسه پدر و مادر دختر در جایگاه حاضر شدند و درخواست رسیدگی کردند. در ادامه دختر جوان گفت که بچه را به همراه مادرم به بهزیستی بردیم و تحویل دادیم.

سپس جوان متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفته‌ام حاضرم با او ازدواج کنم اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند؛ من به او تجاوز نکرده‌ام و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم. اگر هم ثابت شود بچه مال خودم است سرپرستی او را قبول می‌کنم.

سپس قاضی تحقیق از مسئولان بهزیستی خواست درباره کودک اطلاعاتی به دادگاه بفرستند و آنها گفتند چند ماه قبل کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام شده نشان می‌دهد این کودک وضعیت بسیار خوبی دارد و خانواده جدیدش خیلی با او مهربان هستند.

با شناسایی این خانواده مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند پذیرفته‌اند زن و شوهری با سطح اقتصادی متوسط به بالا و بسیار خوش‌سابقه هستند.

در ادامه پدرخوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت و گفت: من زمانی که این کودک را به سرپرستی قبول کردم بسیار بیمار بود و پزشکان گفته بودند زنده نمی‌ماند اما آن‌قدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه شیرین زبانی شده که به ما بسیار انس گرفته و مادرخوانده‌اش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به هم نزنید. با این حال با توجه به درخواست فوتبالیست جوان آزمایشات «دی‌.ان‌.ای» روی این کودک انجام شد تا پدر واقعی‌اش شناسایی شود.وقتی آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پدر کودک همین فوتبالیست جوان است قضات دادگاه او را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه تازیانه و دو سال تبعید محکوم کردند و کودک حاصل از این ارتباط هم با نظر دادگاه دراختیار پدرخوانده و مادرخوانده‌ قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اخبار حوادث ارتباط نامشروع تعرض دادگاه فرزند نامشروع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!