Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، برنامه امروز پروازهای فرودگاه بین المللی گرگان بدین شرح است.

 

 ایرلاین شماره پرواز مبدا مقصد وضعیت ساعت آسمان IRC631 گرگان تهران طبق برنامه 11:00 ایران ایر IRA3359 گرگان تهران طبق برنامه 12:35 آسمان IRC638 گرگان زاهدان طبق برنامه 19:40 پويا PYA2311 گرگان تهران طبق برنامه 21:45 آسمان IRC635 گرگان تهران طبق برنامه 22:15 ایران ایر IRA3358 تهران گرگان طبق برنامه 08:35 آسمان IRC630 تهران گرگان طبق برنامه 10:30 ایران ایر IRA3339 مشهد گرگان طبق برنامه 12:00 آسمان IRC639 زاهدان گرگان طبق برنامه 19:10 پويا PYA2310 تهران گرگان طبق برنامه 20:45

 

انتهای پیام / اس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرکل فرودگا‌های مازندران با اشاره به اینکه در بازده زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ در سه فرودگاه استان ۱۳۱ پرواز جابجایی و۱۳ هزار و۴۱۸ مسافر پذیرش شد، گفت:حسنی افزود: امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد در پرواز و ۲۷ درصد درپذیرش مسافرافزایش داشتیم.

اکبرحسنی به به تقارن ایام نوروزی با آغازماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: در نوروز۱۴۰۳، فرودگاه‌های سه‌گانه استان با انجام و اجرای برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران، متفاوت از بهار و مسافران نوروزی استقبال کردند.

حسنی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و آئینی از قبیل برپایی سفره هفت سین، نوروزخوانی، ایجاد نمایشگاه فرهنگی و کتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان، حضور چشمگیر شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال‌ها، برنامه پذیرایی از مردم در وعده افطار، آراستگی نمازخانه‌ها، برپایی نماز جماعت و جزءخوانی قرآن در ماه بهار قرآن نیزبرنامه‌هایی است که ارائه می‌شود.


وی همچنین به افزایش پرواز در مسیر تهران- رامسر – تهران در ایام نوروز اشاره کردو گفت: در این ایام فرودگاه شهدای ساری پرواز به تهران، مشهد، بندرعباس، عسلویه، شیراز، مشهد، کیش، قشم، اهواز و سفر‌های خارجی به آکتائو و نجف، فرودگاه شهدای رامسر هم در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - رامسر – تهران پرواز دارد و فرودگاه شهدای نوشهر نیزهفته‌ای یک پرواز به مشهد مقدس دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳