Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمود بهمنی، با اشاره به راهکارهای ارائه توزیع ۱۴ میلیارد برای کالای اساسی به مردم گفت: ۱۴ میلیارد مد نظر با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی پیش‌بینی شده است که به نظر بنده کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر این کالاها با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم می‌رسید بسیار عالی بود، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد بنابراین اگر قرار نیست این ارز به دست مردم برسد چرا باید این منابع توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: قطعا باید قیمت ارز در کشور یک نرخ داشته باشد و بدون شک ایجاد صفوف برای تهیه کالاهای اساسی فساد آفرین است.

بهمنی تصریح کرد: بنده معتقدم روش‌هایی، چون ارائه کالابرگ برای توزیع ۱۴ میلیارد دلار برای کالای اساسی یک مُسکن بوده و باید فکری اساسی در این رابطه کرد.

وی بیان داشت: ایجاد کالابرگ تنها می‌تواند این اطمینان را به ما بدهد که کالای اساسی به دست مردم رسیده است، اما این موضوع را ریشه‌ای حل و فصل نمی‌کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارز کالای اساسی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ، با بیان اینکه مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد ، گفت: ۶۰ هزار تن گندم در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است.
صالح محمدی با اشاره به ذخیره سازی هزار و ۵۰۰ تن شکرافزود : ۸۰۰ تن شکر در یک ماه گذشته در گیلان توزیع شد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین از ذخیره ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن ذرت و ۱۶ هزار و ۱۴۲ تنی جو در بخش نهاده‌های دامی استان خبرداد، گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام شده در تامین کالای اساسی مورد نیاز استان برای عرضه کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد. 
وی با اشاره به نظارت‌ها بر بازار اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت با همکاری تعزیرات حکومتی، در راستای احقاق حقوق مصرف کننده بر قیمت‌ها نظارت دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی