Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست جداگانه قطب یک با عضویت استان‌های تهران، قم، قزوین، گیلان، مازندران، مرکزی، البرز و شهرستان‌های تهران سه‌شنبه 28 خردادماه از ساعت 8 در سالن جلسات دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با حضور مشاور عالی وزیر، معاونان و مدیران ستاد همکاری‌ها به‌منظور تشریح برنامه‌های سال آینده و بررسی فعالیت‌های سال جاری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، آخرین نشست از سلسله‌نشست‌های قطب‌ها، چهارشنبه، 29 خردادماه با عضویت استان‌های بوشهر، خوزستان، لرستان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد به‌عنوان اعضای قطب سه کشوری در نشست مشابهی در قم گرد‌هم می‌آیند. اکبر پوستچیان انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ستاد همکاری ها حوزه و آموزش و پرورش قم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان تربیت دانش آموز تمام ساحتی (تربیت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین) و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی -اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه

هم افزایی و تقویت زمینه‌های همکاری مشترک برای بهبود نگرش و ترویج فرهنگ حوزه‌ی سلامت در راستای نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان، آموزگاران، خانواده‌ها و عموم مردم از طریق همکاری مشترک و فعال در تدوین محتوای کتب درسی دانش آموزان. ترغیب اقشار مختلف جامعه پزشکی به شرکت در رویدادها، کمپین‌ها و فرآیندهای مشارکتی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها. ارتقا ظرفیت رسانه‌های دیجیتال در جهت ایجاد فرصت‌های نوین در فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی. برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی مشترک در زمینه‌ی ارتقای دانش سلامت. بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود طرفین در سطوح ملی و استانی با موضوع آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، طبق قوانین و مقررات وزارت آموزش و پرورش. استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد برای ارتقای دانش سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها. اجرا و گسترش نظام ارجاع به منظور انجام امر درمان دانش آموزان (به ویژه خانواده‌های بی بضاعت). می‌باشد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

از جمله موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور جهت ارتقای سواد سلامت برای دانش آموزان و آموزگاران است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌گردد در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت" مدارس را به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها می‌داند که از این طریق می‌توان آموزش‌های سلامت محور را از طریق دانش آموزان به خانواده‌ها و جامعه منتقل کرد یکی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه ارتقای سواد سلامت دانش آموزان، خانواده‌ها و کارکنان است که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی کشور قرار گرفته است.

کد خبر 6086804 علی قدمی

دیگر خبرها

  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است