Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@04:39:01 GMT

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۴۷۱

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با ایام سالگرد شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)، تعداد ۱۱ استان کشور میزبان شهدای گمنام خواهند بود، که چهارمحال و بختیاری از جمله این استان‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: براساس تقاضاهایی که در سطح استان مبنی بر خاکسپاری شهید گمنام داشتیم، تعداد سه نقطه مورد تایید قرار گرفتند که شامل دانشکده فنی دختران شهرکرد، دانشکده فنی دختران جونقان و روستای شوراب صغیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در روز شنبه هشتم تیر ماه برنامه استقبال از شهدای گمنام با حضور مسؤولان استانی در فرودگاه شهرکرد برگزار و سپس شهدا برای مراسمات وداع با شهدا به مکان های پیش بینی شده منتقل می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: تشییع سراسری شهدا در روز یکشنبه نهم تیرماه در شهرکرد مرکز استان انجام می پذیرد و سپس شهدا به محل های مشخص شده جهت تدفین و خاکسپاری منتقل می شوند.

شایان ذکر است؛ سایر اطلاعات تکمیلی پس از برنامه ریزی های استانی و دریافت تاییدیه بنیاد مرکز به اطلاع خواهد رسید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شهید گمنام میزبان تشییع بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مردم انقلابی شهرکرد نیز با حضور در میدان امامزادگان دو معصوم این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان «وعده صادقم و تنبیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان و مردان ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت های تروریستی اسرائیل از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

مردم شهرکرد در این تجمع با حمل پرچم‌ فلسطین و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از کشتار وحشیانه ملت مظلوم غزه از سوی رژیم اشغال‌گر قدس اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین با اشاره به اهمیت پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدامان تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: ملت ایران از همان لحظه‌های اولیه عملیات وعده صادق سجده شکر به جا آوردند و منتظر این تجمع پرشور برای ابراز شادمانی و تقدیر از فرزندان خود برای این اقدام مقتدرانه بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته عزت اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی اظهار داشت: گاهی دشمن در برخی عربده کشی‌ها خواسته دل‌ها را مرعوب کند و شهدای بزرگی از جمله سردار سلیمانی، زاهدی و شهدای دیگری را از ما گرفته و ما را داغدار کرده است اما شهدای ما نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه به جایگاه بلندی خود رسیده‌اند.

نکونام ادامه داد: حمله پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت و توان نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران ملتی جنگ طلب نیست بلکه مدافع اسلام، مسلمانان و همه مظلومان به خصوص مظلومان غزه است.

امام جمعه شهرکرد گفت: بامداد یکشنبه یک جهان بیدار ماند تا مسلمانان مظلوم غزه یک شب آرامش داشته باشند و یک شب تاریخی و ماندگار از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید.

وی با تاکید براینکه با این اقدام سپاه پاسداران امروز شرایط منطقه تغییر کرده است افزود: امروز دیگر تصمیم گیری با آمریکا و رژیم اسرائیل نیست و به فضل الهی خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار ما می‌توانیم تصمیم گیرنده در منطقه است.

نکونام اظهار داشت: دفاع از حق شعار جمهوری اسلامی است و دوران بزن در رو به فضل الهی تمام شده است و هر زمان که اراده کنیم از حق خود دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه ملت ایران از رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌هراسد، یادآور شد: آنچه باید از آن ترسید در این شرایط جنگ نرم و آن تدارک دشمن برای فرهنگ، ایجاد نابهنجاری‌ها، سوق دادن و ارزش زدایی از جامعه است.

رژیم صهیونیستی مستحق تنبیه بود؛ دل امت اسلام از حمله ایران شاد شد
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد
  • وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری میزبان سامانه بارشی جدید
  • تالاب چغاخور میزبان ۱۵ هزار پرنده مهاجر
  • تجربه هوای خنک در بلداجی
  • آغاز احداث ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال