Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالله عزیزپور گفت: بعد از وقوع سیل در پلدختر در بحث ورزش و جوانان کار‌های زیادی انجام دادیم.

وی ادامه داد: یکی از نیاز‌های اساسی بحث بازسازی مکان‌های ورزشی و خانه جوان بود که این موارد را به طور سریع در دستورکار قرار دادیم.

عزیزپور خاطرنشان کرد: اکثر مکان‌های ورزشی تخریب شده بود که به زودی دوباره راه‌اندازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به خانه جوان پلدختر، گفت: این مکان نیز از گل و لای سرشار بود که تا دهم تیر ماه دوباره قابل استفاده خواهد بود.

وی بیان کرد: هیچ دستگاهی نتوانسته به این سرعت مکان‌های خودش که در سیل آسیب دیده بودند را بازسازی کند.

عزیزپور با بیان اینکه اقدامات خیلی خوبی در مناطق سیل‌زده داشتیم، افزود: تا بازسازی کامل پلدختر در کنار مردم سیل‌زده خواهیم ماند.

انتهای پیام/د

خانه جوان پل‌دختر ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل مرگبار برسر یک دختر

  به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، نیمه دوم بهمن سال گذشته، خانواده‌ای با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایت کردند، پسر جوان‌شان ازخانه بیرون رفته وناپدیدشده است.در تحقیقات پلیسی معلوم شد او با دختری از اقوام‌شان که ۲۳ ساله ودانشجوست، مدتی نامزد بوده که ارتباط‌شان قطع شده است.بنابراین دختر جوان احضار و مدعی شد از گم شدن نامزد سابقش اطلاع ندارد و قرار است با مرد دیگری نامزد کند.با گذشت بیش از دو ماه از این ماجرا مأموران پی بردند مرد گم شده آخرین بارسوار  یک خودروی پراید شده است. با تحقیق‌ از راننده پراید به نام سامان مشخص شد، او پیش از این نامزد سابق مرد گمشده را به دانشگاه می‌رسانده است. مأموران وقتی متوجه شدند این راننده اینترنتی، خواستگار جدید دختر جوان است هفته گذشته او را به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کردند.
​​​​​​​سامان منکر اطلاعی از سرنوشت مرد گمشده بود اما دو روز پیش به قتل اعتراف کرد و گفت‌: چند ماه قبل با دختر جوانی که دانشجو بود، آشنا شدم و او را به‌عنوان مسافر از مقابل دانشگاه به خانه‌‌اش رساندم. از رفتارش خوشم آمد و همین باعث آشنایی‌مان شد و تلفنی حرف می‌زدیم و گاهی همدیگر را می‌دیدم. بعد از مدتی از او خواستگاری کردم و حتی تلفنی با پدرش هم حرف زدم و قرار بود به خواستگاری‌‌اش بروم. از چند هفته قبل، دختر مورد علاقه‌ام سعی می‌کرد از من فاصله بگیرد. به تلفن‌هایم به درستی جواب نمی‌داد تا این‌که یک روز گوشی‌‌اش را گرفتم و متوجه ارتباط تلفنی و پیامکی او با مردی شدم. بعد از دعوا و درگیری گفت که ‌شش ماه با پسر یکی از اقوام‌شان نامزد بوده و به دلیل اختلافاتی از او جدا شده بود. حالا آن مرد دست‌بردار نبود. با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شدم و خواستم با خواستگار سابقش قرار ملاقاتی بگذارد تا با او حرف بزنم. قبول کرد و روز حادثه، او همراه دختر مورد علاقه‌ام سوار خودروی پرایدم شد. 
متهم به قتل ادامه داد: بعدازطی مسافتی از تهران بیرون رفتیم و با آن مرد حرف زدم که دختر جوان را فراموش کند اما دعوای‌مان شد و می‌گفت به او علاقه دارد. زد و خوردمان بالا گرفت و پیاده شدیم. در را قفل کردم و آن دختر در خودرو گرفتار شد. رقیب عشقی‌ام را با چاقو زدم که فوت شد. جسد را در صندوق عقب انداخته و راهی جاده ساوه شدیم و با بیرون آوردن جسد، روی آن بنزین ریخته و آتش زدم و در بیابان‌های کنار جاده رها کردم. آن دختر را هم تهدید کردم سکوت کند. 
با اعتراف مرد جوان، دختر مورد علاقه‌‌اش نیز بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: وقتی خواستگار جدیدم متوجه شد نامزد سابقم دوباره می‌خواهد به خواستگاری‌ام بیاید، این دعوا شکل گرفت. هرچه به او التماس کردم من به نامزد سابقم پاسخ منفی دادم، توجهی نکرد. سامان روز حادثه مقابل چشمانم، خواستگار سابقم را به قتل رساند و بعد جسد را سوزاند. در این مدت من را تهدید کرده بود اگر موضوع را فاش کنم، من و خانواده‌ام را به قتل می‌رساند و جسدمان را آتش می‌زند. از ترس این‌که جان خود و خانواده‌ام به خطر نیفتد، سکوت کردم. 
سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با تأیید این خبر به «جام‌جم» گفت‌: با اعتراف این دو نفر، تیمی از مأموران به محل رها شدن جسد سوخته در جاده ساوه رفتند تا ردی از او پیدا کنند. متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند