Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@21:24:24 GMT

حمله به یک پایگاه نظامی در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۵۴۳

حمله به یک پایگاه نظامی در بغداد

یک پایگاه نظامی در شمال بغداد که گفته می‌شود نیروهای آمریکایی نیز در آن حضور دارند با خمپاره مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فارس، پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد که نیروهای آمریکایی نیز در آن مستقر هستند مورد حمله خمپاره ای قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک منبع نظامی گفت که دو خمپاره به این پایگاه نظامی اصابت کرده و این حمله تلفات یا خساراتی را به همراه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایگاه نظامی بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

هواپیماهای آمریکا و انگلیس یکشنبه شب مناطقی از استان تعز در شمال غرب یمن را بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن به جزییات و تلفات احتمالی این حملات اشاره نکرده است.

آمریکا و انگلیس ۲۰ فروردین ماه نیز مناطقی از استان الحدیده در غرب یمن را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

این حمله یک روز پس از آن صورت گرفت که ۱۹ فروردین ماه نیروی دریایی یمن عملیاتی را با هدف قرار دادن کشتی انگلیسی (HOPE ISLAND) در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد. اولین کشتی اسرائیلی (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری (MSC GINA) در دریای عرب هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: عملیات هدف گیری با تعدادی موشک بالستیک و بالدار انجام شد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را انجام و طی آنها تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جلوگیری از ناوبری اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • چند موشک سپاه به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کردند؟
  • چند موشک ایران به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد؟
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • مقام‌ آمریکایی: ایران ۲ پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • امیرعبداللهیان:«چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود/ هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد