Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا توضیح داد: برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شورای اسلامی استان تهران در جزیره کیش، تخطی از دستور جایگاه حاکمیتی استان بود زیرا پیشتر در این باره دستور صادر شده بود.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری همایش ها، برنامه ها، جشن ها و سفرهای هزینه بر در سطح استان دستور جدی صادر کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا مسابقات فوتسال کارکنان شوراهای استان تهران از ۲۰ تا ۲۲ خرداد سال جاری در جزیره کیش برگزار شد.

محسنی بندی اظهارداشت: باتوجه به وضعیت پر چالش اقتصادی و تحریم ها، تمامی روسای دستگاه ها و نهادها از برگزاری مراسم ها و جشن های پر هزینه جدا باید خودداری کنند.

وی گفت: اکنون دستور موکد و ویژه داده ایم که موضوع برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شورای اسلامی استان تهران نیز از طریق معاونت عمرانی استانداری تهران و نهادهای مربوطه پیگیری شود.

استاندار تهران شامگاه دوشنبه در قالب توئیتی در انتقاد از برگزاری این مسابقه فوتسال در جزیره کیش اعلام کرد: «آرای مردم حق الناس و شفاف سازی منابع مالی برگزاری مسابقات فوتسال از سوی اعضای شوراهای اسلامی استان تهران در جزیره کیش به منزله حفظ حقوق بیت المال و صیانت از آرای است، در شرایط جنگ اقتصادی هیچ توجیهی برای برگزاری مسابقات کیلومترها دورتر از استان تهران پذیرفتنی نیست.»

محسنی بندپی پیش از این نیز برنامه برگزاری دوره های آموزشی شهرداران استان تهران در مشهد و مراسم جشن ستاد نوروزی در هتل استقلال را به علت هزینه بر بودن لغو کرده بود.

تهرام/۳۰۰۱/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال