Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی جودوی بانوان کارگران ایران می‌گوید برای حضور در پیکارهای جهانی اسپانیا کار سختی پیش رو دارد.

سحر چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای حضور در پیکارهای جهانی شرایط خوبی دارم و تمریناتم را به خوبی انجام می‌دهم و اردوها نیز به طور مرتب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از لحاظ روحی در شرایط خیلی خوبی قرار ندارم، چون خواهرم لیلا با اینکه خیلی آماده بود اما به علت مشکل بیمه نمی‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند و واقعاً حیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چغلوند با اشاره به اینکه در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم باید به مصاف حریفان برود، تصریح کرد: در انتخابی به خاطر خواهرم و برای اینکه در یک وزن نباشیم در وزن مثبت ۷۸ شرکت کردم و خواهرم در منفی ۷۸ کیلوگرم مسابقه داد. برای همین کار سختی در پیکارهای جهانی دارم، چون وزنم نسبت به حریفان خیلی کمتر است.

این ورزشکار لرستانی اضافه کرد: خوشبختانه تجربه خوبی از حضور در پیکارهای مهم بین‌المللی دارم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که دست پر برگردم.

وی یادآور شد: جودو بانوان ایران چند سالی درجا زده که امیدواریم با مدیریت جدید فدراسیون شاهد روزهای خوبی در این رشته باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و بعد از انتقال به این تیم جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت اما از زمان انتقال به پست دفاع چپ موقعیت جالب‌تری هم پیدا کرده است.

با این حال نکته جالب در مورد مدافع شماره چهار پرسپولیس، حضور عبدالکریم حسن در اردوی این تیم است که باعث شده تا او با سرسخت‌ترین رقیب ممکن برای حضور در ترکیب اصلی مواجه شود.

اما از سوی دیگر نعمتی توانایی قابل‌توجهی در بازی به عنوان مدافع مرکزی دارد و این موضوع باعث شده تا او شانس خوبی برای بازی در این پست هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه در آخرین روزهای فصل و با حضور احتمالی گولسبانی در اردوی تیم ملی، نعمتی احتمالا در پست دفاع وسط گزینه اول بازی کنار حسین کنعانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس