Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@10:31:31 GMT

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود 2019

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۷۷۲

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود 2019

پول‌نیوز - بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته با عنوان ايران آگروفود 2019، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت غذا و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و ششمین نمایشگاه آگروفود حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی است بانک سامان که به واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی کشور تبدیل شده است به عنوان تنها بانک در این رویداد نمایشگاهی حاضر می‌شود و در نظر دارد تا در طول برگزاری نمایشگاه با جلسات و ملاقات‌های حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار دهد.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين‌آلات و صنايع وابسته  از 28 لغایت 31 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن 5 نسبت به دریافت مشاور‌ه‌های فنی لازم در زمینه خدمات مالی و بانکی بپردازند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صنعت غذا بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فعالان زیست بوم صنایع خلاق شب گذشته با حضور فعالان این زیست بوم در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ابتدای این نشست  گفت: جلسه هم فکری و هم اندیشی فعالان زیست بوم صنایع خلاق در ابتدای سال شکل گرفت تا هم فرصتی برای ترسیم مسیر ستاد در سال جاری باشد و هم نظرات فعالان زیست بوم در خصوص اقدامات ستاد در سال گذشته مورد بررسی قرار بگیرد و راهنمای راه ما در سال جاری باشد.

وی با اشاره به دیدگاه های مطرح شده توسط فعالان حوزه های مختلف زیست بوم صنایع خلاق در این جلسه گفت: بیشتر نکات ناظر به زیرساخت مشارکت های مردمی در بحث رشد اقتصادی کشور و به صورت خاص نقش صنایع خلاق در این رشد اقتصادی بود. یکی از مسائل مهم و جدی که می تواند زمینه رشد مشارکت مردمی اقتصادی را فراهم کند، بستر صنایع خلاق است. 

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های ستاد در سال جاری خاطرنشان کرد: دو برنامه قطعی ستاد، توسعه صادرات و توسعه زیرساخت های مالی است که زیرساخت های مالی قطعا با مشارکت مردمی می تواند توسعه پیدا کند. با توجه به شعار امسال می‌توان امیدوار بود که بحث مشارکت مردم در تقویت زیرساخت‌های مالی بهتر از گذشته محقق خواهد شد. البته این برنامه ها باید در قالب یک فرایند دنبال شود و با خلق یک نقطه و تجربه تثبیت نمی شود؛ تلاش ما این است که در نمایشگاه های مهم و مرتبط با صنایع خلاق در جهان حضور داشته باشیم و بتوانیم ارتباط اکوسیستم خلاق با آن کشور را تثبیت کنیم که این فرایند منجر به تجربه صادارتی پایدار شود.

 در این نشست در خصوصاصل مشارکت مردمی در لایه حکمرانی، نرم افزار مشارکت مردمی در ذهن تصمیم ساز ‌و تصمیم گیران، استفاده از ظرفیت های حلقه های میانه شامل بازیگران بزرگ و بازیگران کوچک، خروجی استارتاپ های اصلی خانه های خلاق در یک برنامه ۱۰۰ استارتاپی و حمایت واقعی، نگاهی به بازار صنایع خلاق از صادرات و بازار بین المللی، امکان سنجی بازاریابی صادراتی صنایع خلاق در سطح منطقه ای و بین المللی و ضرورت بازتولید گفتمان و زبان ارتباط با مردم بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند