Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:23:14 GMT

شیلی با ۴ گل تیم ملی فوتبال ژاپن را بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۸۴۶

شیلی با ۴ گل تیم ملی فوتبال ژاپن را بدرقه کرد

چهل و پنجمین دوره جام ملت‌های آمریکای جنوبی با حضور ۱۲ تیم از ۲۴ خردادماه تا ۱۶ تیرماه به میزبانی برزیل در حال پیگیری است.

تیم های ملی فوتبال قطر و ژاپن که فینالیست جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ بودند به عنوان مهمان در این رقابت ها حضور دارند.

بامداد امروز (سه شنبه) از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم شیلی مدافع عنوان قهرمانی دوره قبلی این رقابت ها در سال ۲۰۱۵ از گروه سوم و در ورزشگاه «دو مورومبی سائوپائولو» به مصاف ژاپن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «رینالدو روئدا» سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی از همان ابتدای این دیدار بازی را هجومی آغاز کردند ولی نوع تاکتیک دفاعی سامورایی ها و بازی سرعتی ژاپن مانع از فرو ریختن دروازه نماینده فوتبال قاره آسیا شد.

سرانجام در دقیقه ۴۱ پاس «کارلس آرانگوئز» به «اریک پولگار» رسید تا او دروازه حریف را باز کرده و شیلی با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم شیلی به حملات خود افزود و در دقیقه ۵۴ دومین گل خود را در توسط «ادواردو وارگاس» به تور دروازه حریف چسباند.

«هاجیمه موریاسو» سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن که ۲ مرتبه دروازه شاگردانش را باز شده می دید، برای تغییر تاکتیک تیم، سه تعویض انجام داد. اما حضور بازیکنان تازه نفس برای سامورایی ها نیز چاره ساز نشد تا در دقیقه ۸۲ و ۸۳ «الکسی سانچز» یک گل بزند و یک پاس گل به وارگاس بدهد تا شیلی با ۴ گل ژاپنی ها را بدرقه کند.

گروه بندی مسابقات:

گروه A: برزیل - بولیوی - ونزوئلا -پرو

گروه B: آرژانتین - کلمبیا - پاراگوئه - قطر

گروه C: اروگوئه - اکوادور - ژاپن - شیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ژاپن کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن از جام ملت ها حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردنه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به سود قرقیزستان به پایان رسید تا قرقیزستان ۷ امتیازی شود و کره جنوبی بدون کسب امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C قرقیزستان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کرد.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6085652

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بدرقه نخستین گروه زائران حج عمره
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • (تصاویر) بدرقه نخستین گروه زائران به حج عمره
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان