Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:30:09 GMT

900 گروه جهادی به مردم سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۸۵۹

900 گروه جهادی به مردم سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان بابیان اینکه 900 گروه جهادی بسیج دانشجویی به مردم سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند گفت: منازل آسیب‌دیده از سیلاب مرمت و بازسازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا میلاد شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: پس از وقوع سیل لرستان گروه‌های جهادی دانشجویی استان به‌عنوان ستاد جهادی سیل توسط رئیس بسیج سازندگی کشور منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه میزبان تمام گروه‌های جهادی دانشجویی، مردمی و هیئتی در استان هستیم افزود: تاکنون 900 گروه جهادی وارد استان شده و فعالیت جهادی داشته‌اند و حدود 300 گروه در ستاد اسکان دانشجویی اسکان‌یافته‌اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: در حال حاضر قرارگاه مرمت و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده راه‌اندازی شده و از دهه آخر ماه رمضان شروع به کارکرده و تاکنون چندین خانه را بازسازی و تحویل داده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: مرمت و بازسازی خانه‌ها در شهر پل‌دختر و روستاهای اطراف و همچنین در معمولان اولویت کارگروه‌های جهادی بسیج دانشجویی کشور در لرستان است که میزبانی و هدایت آن‌ها بر عهده بسیج دانشجویی لرستان است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان جنوبی بارش باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران گفت: به دلیل شرایط موجود در جهان امروز تشخیص حق از باطل کاری مشکل شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فرموده‌اند " در زمانی که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، فردی از خاندان من که نام او روح الله و معید به امداد الهی است، خواهد آمد که در این زمان پرده‌ها را بر خواهد داشت."، افزود: این اتفاق بزرگ افتاده و خداوند متعال برای نجات بشر روح الله را فرستاده که این موضوع مقدمه‌ای برای پایان افسانه فریب غرب فراهم است.

وی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) هم که نقل شده " در آینده یهود در فلسطین تشکیل حکومت خواهد داد ".، تصریح کرد: هرچند جامعه عربی را با اسلام می‌شناسند اما در این حدیث آمده که جامعه عرب و غیر عرب با هم همراه خواهند شد.

وی تاکید کرد: امروز بسیاری از اعراب می‌گویند که ما باید مانند ایران عمل کنیم نه اینکه نوکر آمریکا و اسرائیل باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند لذا در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز

اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خود کفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است به بهترین شکل عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6080852

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود