Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@15:58:51 GMT

انتصاب سرپرست جديد شعبه اراک بيمه سرمد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۸۸۰

انتصاب سرپرست جديد شعبه اراک بيمه سرمد

خبرگزاري آريا - سرپرست جديد مديريت شعبه اراک بيمه سرمد معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مراسم، محسن جعفري به عنوان سرپرست جديد اين شعبه معرفي شد و از زحمات مهدي بوالحسني، سرپرست پيشين اين شعبه تشکر و قدرداني شد.
حسن طاهري بازرس ويژه، حميدرضا کتيرايي مدير استان ها و شبکه فروش و پژمان نريماني مدير سرمايه انساني بيمه سرمد در اين مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از انجام مراسم توديع و معارفه، مديران بيمه سرمد با حضور در مديريت شعب بانک صادرات استان مرکزي، با ايرج جعفري مدير بانک صادرات در اين استان، ديدار و گفتگو کردند. در اين نشست که با هدف توسعه تعاملات في مابين برگزار شد، گسترش ارتباطات با سرپرستي استان مرکزي بانک صادرات و افزايش کيفي خدمات ارائه شده توسط شعبه اراک بيمه سرمد مورد تاکيد قرار گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در احکامی جداگانه مدیر انرژی و کربن این شرکت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش شانا، مجید چگنی در این احکام «ساجد کاشفی» را به‌عنوان مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران، «رضا نوری‌زاده» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و «حامد خواجوی» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران