Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:16:28 GMT

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت «محمد مرسی» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۹۰۲

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت «محمد مرسی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر درگذشت محمد مرسی رئیس جمهور سابق و برآمده از نخستین انتخابات بزرگ مردمی بعد از پیروزی نهضت مردمی مصر را موجب تاثر و تاسف خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به دیدگاه های ملت بزرگ و رشید مصر، درگذشت مرحوم محمد مرسی را به مردم، خانواده و بازماندگان و دوستداران وی تسلیت می گوید و برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای ملت بزرگ مصر موفقیت روز افزون آرزومند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4643756 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران سید عباس موسوی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند