Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:46:34 GMT

تارتار: باید به تصمیم برانکو احترام گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۹۴۳

مهدی تارتار در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: پرسپولیس در 4 سال گذشته روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بهترین نتایج را گرفت. این تیم سه فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر و در جام حذفی و سوپرجام هم قهرمان شد و برانکو ایوانکوویچ نقش مهمی در این عملکرد داشت. برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمد، شروع به بازسازی تیم کرد و پرسپولیس در این سال‌ها فوتبالی منظم و تاکتیکی را به نمایش گذاشت که برانکو نقش مهمی در آن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی اظهار داشت: اینکه بازیکن یا مربی از تیمی به تیم دیگر برود اجتناب‌ناپذیر است و باید به تصمیم برانکو در مورد جدایی از پرسپولیس احترام گذاشت. این مربی به این نتیجه رسید که در تیم دیگری فعالیت حرفه‌ای خودش را ادامه دهد و حالا باشگاه نباید زمان را از دست دهد و به فکر انتخاب بهترین گزینه باشد. برانکو در این چند سال بهترین عملکرد را داشت و قطعا هواداران پرسپولیس هم قدر زحمات و کارهایی که برانکو انجام داد را می‌دانند.

سرمربی پیشین پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، گفت: در این مدت با چند تیم مذاکره کردم ولی هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌ام. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس تارتار برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود