Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@09:36:14 GMT

قتل دلخراش دختر ۲ ساله در آغوش مادر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۰۵۵

جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «سجاد» بستگان و آشنایانش را به جشن تولدی دعوت کرد که قصد داشت پایان خدمت سربازی اش را نیز جشن بگیرد، اما او بعد از برگزاری جشن و در اواخر شب از منزل پدربزرگش (محل جشن) بیرون آمد تا نزد دوستش برود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، او با «میلاد» در سه راه دانش مشهد قرار گذاشته بود، ولی زمانی که از پل عابر پیاده به آن سوی بزرگراه عبور کرد تا سر قرار برود به دلیل نامعلومی با یکی از نگهبانان کارگاه‌های سنگ بری درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان نیز که نمی‌خواستند کار به نزاع و پلیس کشیده شود، از کارت ملی آن جوان با گوشی تلفن همراه عکس گرفتند که اگر حادثه‌ای رخ داد بتوانند او را به پلیس معرفی کنند.

جوان ۲۲ ساله که مدعی بود به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی، مست شده است، کمی آن سوتر، ناگهان تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودرو عبوری پرت کرد. این تکه آجر فضا را شکافت تا این که به سر دختر بچه ۲ ساله‌ای خورد که در صندلی خودرو و در آغوش مادرش به خواب ناز رفته بود

مادر که وحشت زده دستان خون آلودش را دید، با چشمانی مضطرب و حیران، جیغ کشید و این گونه پدر دختر به سوی مرکز درمانی حرکت کرد، اما شدت اصابت تکه آجر به حدی بود که دیگر آسنای ۲ ساله نفس نمی‌کشید.

با اعلام این خبر از سوی نیرو‌های انتظامی به قاضی، کارآگاهان با استفاده از دوربین‌های مدار بسته محلی تصویری از این جوان مظنون به دست آوردندو به محل سکونت متهم به سنگ پرانی در منطقه قاسم آباد عزیمت کردند، ولی او به همراه مادرش که آن شب به عنوان مهمان پسرش به جشن تولد آمده بود، از محل گریخته بودند.

ردیابی‌های اطلاعاتی کارآگاهان حکایت از آن داشت که متهم به سوی شهر‌های شمالی کشور رفته است چرا که مادرش نیز پس از طلاق از شوهرش در یکی از شهر‌های شمالی کشور زندگی می‌کرد به همین دلیل کارآگاهان شبانه با دستور قضایی عازم شمال شدند و او را به دام انداختند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مشهد جوان مست مصرف الکل قتل قتل کودک برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی شیرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد

اواسط بهمن سال گذشته مرد میانسالی در مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پسرش خبر داد و گفت: سامان روز گذشته مثل همیشه برای کار از خانه خارج شد، اما دیگر خبری از او نشد. با این تصور که برایش کاری پیش آمده باشد تا امروز صبر کردم، اما خیلی نگرانش هستم و می‌ترسم برایش حادثه‌ای رخ داده باشد.

با شکایت مرد میانسال به دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و دریافتند سامان مدتی قبل با دختری به نام پرستو نامزد بوده، اما بنا به دلایلی این نامزدی را به هم زده است. به همین خاطر خیلی زود به سراغ دختر جوان رفتند، اما تحقیقات از پرستو به نتیجه‌ای نرسید چرا که دختر جوان مدعی بود به خاطر اختلافات و درگیری، نامزدی‌اش را با سامان به هم زده و دیگر از او خبری ندارد.

در حالی که بررسی‌ها برای یافتن ردی از سامان ادامه داشت کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که آخرین بار پسر جوان با شخصی به نام آرش در تماس بوده است. آرش راننده یک تاکسی اینترنتی بود که بلافاصله بازداشت شد.

پسر جوان در تحقیقات اولیه گفت: من راننده تاکسی اینترنتی هستم و سامان مسافرم بود، اما از سرنوشت او بی‌اطلاع هستم.

گرچه آرش چنین اظهاراتی داشت، اما در بررسی‌های تیم جنایی مشخص شد که آرش با پرستو نامزد سابق سامان در رابطه بوده و از او خواستگاری کرده است. از آنجا که این موضوع می‌توانست انگیزه‌ای برای یک اختلاف میان آرش و سامان باشد با به دست آمدن این اطلاعات تیم جنایی بار دیگر به سراغ آرش رفت.

جنایت آتشین
مرد جوان زمانی که با مدارک و مستندات پلیسی علیه خود روبه‌رو شد به ناچار به قتل اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل پرستو را دیدم و با او آشنا شدم او از مقصد دانشگاه درخواست خودروی اینترنتی داد که آن را پذیرفتم.

 در مسیر با او مشغول صحبت شدم و کم کم از این دختر خوشم آمد. بعد از آن با او تماس گرفته و پیشنهاد ازدواجم را مطرح کردم. حتی به خواستگاری رفتم که او برایم توضیح داد با پسری از اقوام دورش نامزد بوده و بعد از مدتی به خاطر اختلاف عقیده‌ای و اخلاقی نامزدی‌اش را به هم زده است. اما نامزد سابقش همچنان برای او ایجاد مزاحمت می‌کند و از او می‌خواست که دوباره با هم آشتی کنند.

او ادامه داد: من عاشق پرستو بودم و زمانی که از ماجرای مزاحمت‌ها باخبر شدم، تصمیم گرفتم با نامزد سابقش تماس بگیرم و در یک ملاقات حضوری با او صحبت کنم. روز حادثه به همراه پرستو به سر قرار با سامان رفتیم و او را سوار خودرو کردیم. بعد به سمت جاده ساوه رفتم و در کنار جاده‌ای خلوت نگه داشتم.

 از پرستو خواستم داخل خودرو بماند و من با سامان از ماشین پیاده شدیم بعد از او خواستم خودش را از زندگی ما کنار بکشد و مزاحم پرستو نشود.

 اما او قبول نمی‌کرد و سر همین موضوع دعوایمان شد و من با چاقو به او ضربه‌ای زدم وقتی روی زمین افتاد جسد را آتش زدم. قصدم قتل نبود، اما وقتی دیدم سامان بی‌جان روی زمین افتاد تصمیم گرفتم جسد را آتش بزنم تا ردی از این جنایت نماند. در تمام این مدت پرستو داخل خودرو بود و من در‌ها را قفل کرده بودم که پیاده نشود.

تهدید به قتل

با اعتراف آرش، دختر جوان نیز بازداشت شد و اعتراف کرد و گفت: هرگز فکرش را نمی‌کردم قرار آن روز با قتل سامان پایان یابد. وقتی آرش مرتکب قتل شد من داخل خودرو بودم و با مشت به شیشه‌های ماشین می‌کوبیدم و کمک می‌خواستم ولی کسی آنجا نبود.

او ادامه داد: بعد از قتل، آرش مرا تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا هم می‌کشد. حتی گفت کشتن تو و خانواده‌ات برای من کاری ندارد. در این مدت از ترس جان خودم و خانواده‌ام حرفی نزدم و سکوت کردم، اما عذاب وجدان داشتم. با اعترافات دو متهم به دستور بازپرس جنایی کارآگاهان راهی محل سوزاندن جسد شدند تا جنازه مقتول را کشف کنند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد
  • پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت