Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اجرای اقدامات چهارگانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در اصفهان خبر داد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الله غلامی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های بازآفرینی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در 4 مرحله اظهار داشت: ساماندهی شبکه معابر و روشنایی به عنوان نخستین پروژه‌ای بوده که معرفی کردیم به گونه‌ای که در زمان ساماندهی، روشنایی معابر را نیز به همراه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدین وسیله یک قدم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت کردیم و این در حالی بوده که مرحله دوم ایجاد کانون‌های بهداشت و سلامت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بیان کرد: ایجاد کانون‌های بهداشت و سلامت در حقیقت کار مشترکی با حضور بخش اعظمی از دستگاه‌های استان است که در این زمینه مرتبط هستند و بر اساس یک برنامه اقدام مشترک باید به مرحله عمل برسد.

حاشیه نشینی از مهم‌ترین آسیب اجتماعی در استان مرکزی استطرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شودرشد حاشیه نشینی مهم‌ترین آسیب اجتماعی در گلستان است

وی پیرامون مراحل بعدی طرح چهارگانه بازآفرینی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: مرحله بعد از آن نیز به سمت و سوی پایگاه‌ها و سالن‌های آموزش خواهد رفت که این سالن‌های آموزش نیز با اقدامات مشترک پیش خواهند رفت و فضاهای ورزشی نیز از جمله مراحل بعدی است.

غلامی با اشاره به پیش‌بینی از نتایج اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این اقدامات چهارگانه موجب تاثیرگذاری در بحث آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی